دانلود Kanto Karaoke Player & Recorder 10.0.0 – نرم افزار ضبط و پخش فایل های مالتی مدیا

دانلود Kanto Karaoke Player & Recorder 10.0.0 - نرم افزار ضبط و پخش فایل های مالتی مدیا

 

دانلود Kanto Karaoke Player & Recorder

| نرم افزار ضبط و پخش فایل های مالتی مدیا |

 

Kanto Karaoke Player & Recorder 10.0.0 نام یک پلیر جدید و بسیار قدرتمند، به منظور پخش انواع فرمت‌های صوتی و تصویری در یک محیط بسیار جذاب و زیبا است. اگر شما هم از پلیر همیشگی خود با ظاهر یکنواختی که دارد، خسته شده‌ و به دنبال یک تنوع در تجربه دنیای مالتی مدیا هستید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برنامه Kanto Karaoke Player & Recorder را از دست ندهید. سازندگان این برنامه، ادعا کرده‌اند که پلیر مذکور قادر است تمامی فرمت‌های صوتی و ویدیویی را برای شما پخش کرده و گزینه‌های بسیاری را در اختیارتان قرار دهد. علاوه بر امکان پخش، شما می‌توانید با اتصال میکروفون خود به سیستم، یک استودیوی ضبط خانگی را راه‌اندازی کنید.

این نرم افزار، یکی از بهترین برنامه‌ها برای ضبط صدا و راه‌اندازی استودیوی ضبط خانگی است که امکانات منحصر به فردی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این نرم افزار شما را قادر می‌سازد که لیست‌های پخش نامحدودی را ایجاد و فایل‌های موسیقی خود را در آنان قرار داده و مدیریت کنید. به طور کلی ابزارهای تعبیه شده در این نرم افزار، محیطی کامل برای ضبط و پخش فایل‌های مالتی مدیا را برای شما محیا ساخته تا به کمک آن، تمامی نیازهای خود در این حوزه را تحت پوشش قرار دهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Kanto Karaoke Player & Recorder را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Kanto Karaoke Player & Recorder :

– پشتیبانی کامل از انواع فرمت‌های صوتی و ویدیویی

– قابلیت ویرایش تنظیمات صدا

– امکان راه‌اندازی استودیوی ضبط خانگی

– امکان مدیریت لیست‌های پخش

– قابلیت ضبط کردن صدا بر روی موزیک

– امکان تبدیل MiDi به MP3

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 16.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR