دانلود Mikrotik RouterOS 7.13.3 (VMware) – سیستم‌عامل میکروتیک

دانلود Mikrotik RouterOS 7.13.3 (VMware) - سیستم‌عامل میکروتیک

 

دانلود Mikrotik RouterOS

| سیستم‌عامل میکروتیک |

 

Mikrotik RouterOS 7.13.3 (VMware) نام سیستم‌عامل اختصاصی شرکت میکروتیک است که بسیاری از متخصصین حوزه آی‌تی (IT) با آن آشنایی کامل دارند. همانطور که احتمالا می‌دانید، میکروتیک (Mikrotik)، شرکتی است که محصولات (سخت افزار) شبکه تولید می‌کند. مهم‌ترین محصول این کمپانی، سیستم‌عامل میکروتیک است که بر پایه هسته لینوکس ساخته شده و قابلیت نصب بر روی رایانه‌های انگی را نیز داراست. سیستم‌عامل میکروتیک، اولین بار در سال 1995 توسط دو دانشجوی دانشگاه ام‌ای‌تی توسعه یافته و در این مطلب از سایت یاس دانلود، تازه‌ترین نگارش این سیستم‌عامل را در دسترس شما عزیزان قرار خواهیم داد.

سیستم‌عامل میکروتیک با نصب بر روی سیستم، سخت افزار شما را به یک مسیریاب شبکه تبدیل می‌کند و بسیاری از ویژگی‌های کاربردی را به آن اضافه می‌کند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به فایروال، سرویس‌های شبکه مجازی و … اشاره داشت. این سیستم‌عامل بر پایه کرنل Linux 3.3.5 ساخته شده و به صورت مستقل قابل استفاده است و کاربر می‌تواند با مانیتور و کیبورد به امکانات آن دسترسی داشته و یا حتی اپلیکیشن‌های ترمینال، تلنت یا اس‌اس‌اچ را نیز مورد استفاده قرار دهد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Mikrotik RouterOS را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Mikrotik RouterOS :

– امکان دسترسی به صورت مجازی (VMWare)

– امکان دسترسی از طریق خط فرمان، تلنت، اس‌اس‌اچ و …

– امکان نصب بر روی سیستم‌های خانگی

– دارا بودن کلیه ابزارهای مورد نیاز برای متخصصین شبکه

– ساخته شده بر پایه کرنل لینوکس

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Mikrotik RouterOS.cover1  300x254 - دانلود Mikrotik RouterOS 7.13.3 (VMware) - سیستم‌عامل میکروتیک Mikrotik RouterOS.cover2  300x217 - دانلود Mikrotik RouterOS 7.13.3 (VMware) - سیستم‌عامل میکروتیک

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 103 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR