دانلود FM Software Studio Easy QR Code Generator 1.8 – نرم افزار تولید آسان QR Code

دانلود FM Software Studio Easy QR Code Generator 1.8 - نرم افزار تولید آسان QR Code

 

دانلود FM Software Studio Easy QR Code Generator

| نرم افزار تولید آسان QR Code |

 

FM Software Studio Easy QR Code Generator 1.8 نام یک ابزار جدید، ساده و رایگان است که به کمک آن شما به راحتی می‌توانید کیو آر کد تولید کنید. این ابزار، به شما قابلیتی خواهد داد تا بتوانید از انواع دیتا نظیر متن، آدرس‌های اینترنتی و …، QR code تولید کرده و آن را با دیگران به‌اشتراک گذاشته و یا در اپ یا وب‌سایت خود استفاده کنید. این نرم افزار، یک جایگزین بسیار عالی برای وب‌سایت‌های تولید آنلاین کیو آر کد است که با دارا بودن امکاناتی منحصر به فرد، شما را از انواع دیگر ابزارهای مشابه بی‌نیاز می‌کند. کیو آر کد (QR Code) یک کد دو بعدی ماتریسی است که می‌تواند حاوی اطلاعات مختلفی مثل لینک‌های وب، اطلاعات مخاطب، متن و … باشد. این کد برای نیازهای مختلفی مانند تبلیغات در فضای عمومی، برچسب های قیمت، بلیط هواپیما، برچسب های دارویی و محصولات مختلف، پیام ها و کوپن های تخفیف استفاده می شود. برای خواندن اطلاعات کیو آر کد، می‌توان از دوربین گوشی هوشمند و اسکن کیو آر کد با آن استفاده کرد. یکی از مزیت های کد QR این است که برای خواندن آن نیازی به ابزار و تجهیزات خاصی نیست و تنها یک گوشی هوشمند با دوربین کافیست.

با توجه به گستردگی کاربرد کیو آر کدها و سادگی آن، روز به روز شاهد پررنگ‌تر شدن استفاده از آن هستیم. سرویس‌های متعددی برای تولید کیو آر کد در دسترس هستند. اما اگر به دنبال ابزاری ساده و رایگان برای ساخت کیو آر کد به صورت آفلاین هستید، این نرم افزار می‌تواند برای شما مفید و کاربردی باشد. تنها کافی‌ست که متن مورد نظر یا آدرس اینترنتی دلخواه را در این برنامه وارد کنید تا تنها با فشردن یک دکمه، کد کیو آر در دسترس قرار گیرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار FM Software Studio Easy QR Code Generator را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار FM Software Studio Easy QR Code Generator :

– رایگان برای استفاده شخصی یا تجاری

– امکان ساخت سریع کیو آر کد خروجی در فرمت PNG

– دارا بودن سرعت بسیار عالی در تولید کیو آر کد به صورت آفلاین

– امکان تنظیم سایز تصویر یا کد خروجی

– مجهز بودن به رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

FM Software Studio Easy QR Code Generator.cover1  300x208 - دانلود FM Software Studio Easy QR Code Generator 1.8 - نرم افزار تولید آسان QR Code FM Software Studio Easy QR Code Generator.cover2  300x208 - دانلود FM Software Studio Easy QR Code Generator 1.8 - نرم افزار تولید آسان QR Code

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 16.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR