دانلود بازی Super Arcade Soccer 2021 برای PC

دانلود بازی Super Arcade Soccer 2021 برای PC

 

دانلود بازی Super Arcade Soccer 2021 برای کامپیوتر

| بازی فوتبال آرکید 2021 |

| نسخه DARKZER0 |

 

Super Arcade Soccer 2021 بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های آرکید و ورزشی می باشد که در سال 2021 توسط Ruben Alcañiz ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی فوتبال کلاسیک، باری دیگر با نام سوپر آرکید فوتبال بازگشته است. این بازی، یک تجربه سرگرم‌کننده از مسابقات فوتبال را برای شما به ارمغان می‌آورد که بتوانید از تجربه ی بازی واقعی به خوبی لذت ببرید. امکان کنترل کامل بر توپ و روند بازی، امکان ایفای نقش در نقاط مختلف زمین، پاسکاری مطابق با استراتژی تیمی، مهارت‌های شوت به سمت دروازه و … از خصوصیات اصلی این بازی به شمار می‌روند.

شما می‌توانید این بازی را در حالت عادی و یا کاپ با دیگر حریفان در دنیا تجربه کنید. علاوه بر این، این بازی را می‌توانید به صورت چند نفره با دوستان خود نیز تجربه کنید. دارا بودن 3 زاویه مختلف دوربین، امکانات کنترلی ساده و آسان، امکان بازی با 40 تیم ملی مختلف، امکان بازی در حالت کاپ (جام جهانی) و همینطور امکان بازی چند نفره از مهم‌ترین خصوصیات این بازی هستند که پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه آن را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Super Arcade Soccer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Super Arcade Soccer 1 300x169 - دانلود بازی Super Arcade Soccer 2021 برای PC Super Arcade Soccer 2 300x169 - دانلود بازی Super Arcade Soccer 2021 برای PC

 

Super Arcade Soccer 3 300x169 - دانلود بازی Super Arcade Soccer 2021 برای PC Super Arcade Soccer 4 300x169 - دانلود بازی Super Arcade Soccer 2021 برای PC

 

تریلر بازی Super Arcade Soccer 2021 :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5
Memory: 2048 MB RAM
DirectX: Version 9.0
Storage: 250 MB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 148 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR