دانلود Bizagi Modeler 4.0.0.065 – نرم افزار ترسیم نقشه‌های ذهنی و مدل‌سازی فرآینده‌ها

دانلود Bizagi Modeler 4.0.0.065 - نرم افزار ترسیم نقشه‌های ذهنی و مدل‌سازی فرآینده‌ها

 

دانلود Bizagi Modeler

| نرم افزار ترسیم نقشه‌های ذهنی و مدل‌سازی فرآینده‌ها |

 

Bizagi Modeler 4.0.0.065 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و بسیار قوی در زمینه‌ی مدل‌سازی فرآیندهای کسب و کار و همینطور ترسیم نقشه‌های ذهنی به همراهی تمامی گام‌ها است که امکانات متعددی در این زمینه را در دسترس شما قرار می‌دهد. این برنامه، یک راهکار نرم افزاری مدل‌سازی فرآینده‌ها و کسب و کار است که به کمک آن می‌توانید فرآینده‌های کسب و کار خود را تحلیل، طراحی و بهبود دهید. همانطور که احتمالا می‌دانید، برای ترسیم نقشه ذهنی و یا فرآیندهای کسب و کار می‌توانید از سرویس‌های آنلاین مختلفی استفاده کنید. اما اگر که ترجیح می‌دهید یک ابزار آفلاین را برای این کار استفاده کنید، توصیه می‌کنیم فرصت استفاده از این برنامه را از دست ندهید. این نرم‌افزار به شما ابزارهایی را برای نمایش و شناخت بهتر فرآیندهای کسب و کار ارائه می‌دهد تا بتوانید بهبودهای موثری در عملکرد و کارایی سازمان‌تان ایجاد کنید.

یکی از ویژگی‌های کلیدی این برنامه، امکان طراحی و مدل‌سازی فرآینده‌های کسب و کار است. شما می‌توانید فرآینده‌ها را به صورت گرافیکی و تصویری توصیف کنید، مراحل مختلف را مشخص کرده و ارتباطات و جریان‌ها را به وضوح نشان دهید. این برنامه  ابزارهای مختلفی را برای تجزیه و تحلیل فرآیندها فراهم می‌کند. شما می‌توانید زمان‌بندی‌ها، منابع مورد نیاز، ایستگاه‌ها و … را به صورت دقیق برای هر مرحله تعریف کرده و تمام آن‌ها را در یک نمای بصری زیبا و جذاب به تصویر بکشید. هم اکنون می توانید نرم افزار Bizagi Modeler را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Bizagi Modeler :

امکان مدل‌سازی گرافیکی فرآیندها

– پشتیبانی از استانداردهای صنعتی مدل‌سازی (مانند BPMN)

– امکان تجزیه و تحلیل فرآیندها

– امکان بهینه‌سازی همکاری تیمی در سازمان

– قابلیت گزارش‌گیری از مدل‌ها، فرآیندها و آمارهای مرتبط

– قابلیت ساخت داکیومنت‌های مرتبط با فرآیندها، استانداردها و …

– امکان تعریف سطوح دسترسی مختلف برای کاربران

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Bizagi Modeler.cover1  300x208 - دانلود Bizagi Modeler 4.0.0.065 - نرم افزار ترسیم نقشه‌های ذهنی و مدل‌سازی فرآینده‌ها Bizagi Modeler.cover2  300x208 - دانلود Bizagi Modeler 4.0.0.065 - نرم افزار ترسیم نقشه‌های ذهنی و مدل‌سازی فرآینده‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 256 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR