دانلود Buster: Captcha Solver for Humans 2.0.1 – حل بدون دردسر کپچا

دانلود Buster: Captcha Solver for Humans 2.0.1 - حل بدون دردسر کپچا

 

دانلود Buster: Captcha Solver for Humans

| حل بدون دردسر کپچا |

 

Buster: Captcha Solver for Humans 2.0.1 نام یک اکستنشن جدید، رایگان و کاربردی برای مرورگر گوگل کروم است که با هدف حل خودکار کپچاها در اینترنت طراحی شده و می‌تواند در مرورگر گوگل کروم با حل کردن خودکار کپچاها، تا حد زیادی در زمان شما صرفه‌جویی کند. طی سال‌های اخیر و با توجه به گسترش استفاده از ربات‌ها، اسکریپت‌ها و …، بسیاری از سرویس‌های اینترنتی اصطلاحا سرویس‌های خود را صرفا به “انسان” ارائه می‌کنند. برای راستای‌آزمایی نیز یک راهکار قدیمی و اندکی به‌روز شده در پیش گرفته‌اند که ما آن را تحت عنوان کپچا (CAPCHA) می‌شناسیم. کپچاها در روزهای نخست، شامل حروف و عدد و گاهی ترکیب آن دو بودند؛ ولی امروزه کپچاها پیچیدگی بیشتری دارند و حل آن‌ها گاهی بسیار سخت و زمان‌بر است.

اگر که شما هم از حل کردن کپچاها در اینترنت خسته شده و به دنبال راهی برای دور زدن و یا حل خودکار آن هستید، ما برایتان یک افزونه‌ی جدید را آماده کرده‌ایم که قادر است تمام کپچاها را به طور خودکار برایتان حل کند. این اکستشن که بر روی مرورگر گوگل کروم قابل نصب است، می‌تواند حتی سخت‌ترین کپچاها را هم حل کند. با نصب این افزونه، آیکون جدیدی در گوشه کپچاها ظاهر می‌شود که می‌توانید با کلیک بر روی آن، کپچای نمایش داده شده را حل کنید و راستی‌آزمایی آن را با موفقیت پشت سر بگذارید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Buster: Captcha Solver for Humans را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Buster: Captcha Solver for Humans :

– دارا بودن نرخ موفقیت قابل قبول در حل کپچاها

– مناسب برای هر نوع کپچا

– امکان صرفه‌جویی در زمان برای حل کپچاها

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Buster Captcha Solver for Humans.cover1  300x188 - دانلود Buster: Captcha Solver for Humans 2.0.1 - حل بدون دردسر کپچا Buster Captcha Solver for Humans.cover2  300x188 - دانلود Buster: Captcha Solver for Humans 2.0.1 - حل بدون دردسر کپچا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : CRX
  • حجم : 652 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR