دانلود SpeedTree Games: Indie 9.0.0 (x64) Enterprise – مدل و شبیه‌سازی گیاهان و درختان در بازی‌های ویدیویی

دانلود SpeedTree Games: Indie 9.0.0 (x64) Enterprise - مدل و شبیه‌سازی گیاهان و درختان در بازی‌های ویدیویی

 

دانلود SpeedTree Games

| مدل و شبیه‌سازی گیاهان و درختان در بازی‌های ویدیویی |

 

SpeedTree Games: Indie 9.0.0 (x64) Enterprise نام یک محصول نرم افزاری قدرتمند و شناخته شده در زمینه مدل و شبیه‌سازی پوشش‌های گیاهی در محتوای بصری بازی‌های ویدیویی است که کاربرد ویژه‌ای در صنعت بازی‌سازی دارد. این برنامه که توسط شرکت Interactive Data Visualization INC ساخته شده، یک راهکار قوی برای ایجاد و شبیه‌سازی واقع‌گرایانه فضای سبز مجازی در بازی‌های ویدیویی است. از این نرم افزار می‌توان به منظور شبیه‌سازی واقعی فضاهای سبز و مدل‌سازی گیاهان و درختان در پروژه‌های بازی‌سازی، ساخت انیمیشن‌های کارتونی و همینطور معماری استفاده کرد.

این نرم افزار، امکانی را برای شما مهیا می‌کند که بتوانید بسیاری از تصورات خود را به دنیای بازی‌های رایانه‌ای آورده و از تجربه ساخت و شبیه‌سازی انواع محیط‌ها و پوشش‌های طبیعی سرسبز در محتوای بصری خود لذت ببرید. این نرم افزار که به طور خاص برای طراحان و توسعه‌دهندگان صنعت بازی‌سازی منتشر شده، امکانات متعددی در این زمینه را برای شما فراهم می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به امکان خروجی گرفتن در فرمت‌های سه‌بعدی رایج نظیر FBX/OBJ، کامپایلر و SDK مخصوص اشاره کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار SpeedTree Games: Indie را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SpeedTree Games: Indie :

– امکان مدل‌ و شبیه‌سازی انواع مختلف پوشش گیاهانی

– قابلیت ساخت جلوه‌های بصری جذاب و واقع‌گرایانه انواع گیاهان و درختان در محتوای بازی‌های رایانه‌ای

– دارا بودن حالت دست‌آزاد، نقاشی و ترسیم برای مدل‌سازی هرچه بهتر طرح‌ها

– دارا بودن پرفرمنس بسیار بالا و قابلیت به‌کارگیری مدل‌ها در طراحی انواع بازی‌های کامپیوتری

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SpeedTree Games.cover1  300x169 - دانلود SpeedTree Games: Indie 9.0.0 (x64) Enterprise - مدل و شبیه‌سازی گیاهان و درختان در بازی‌های ویدیویی SpeedTree Games.cover2  300x169 - دانلود SpeedTree Games: Indie 9.0.0 (x64) Enterprise - مدل و شبیه‌سازی گیاهان و درختان در بازی‌های ویدیویی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 804 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR