دانلود CryEngine 3.8.5 – موتور بازی سازی کرای انجین 3

دانلود CryEngine 3.8.2 - موتور بازی سازی کرای انجین 3

 

دانلود CryEngine

| موتور بازی سازی کرای انجین 3 |

 

CryEngine 3.8.5 نام یک موتور بازی سازی فوق پیشرفته از سوی طراحی و توسعه دهنده ای آلمانی با نام Crytek عرضه گردیده است. از این موتور بازی سازی در ساخت اولین نسخه های بازی Far Cry استفاده شد و به مرور زمان به پشتیبانی ها و سرویس های جدید مخصوص کنسول های جدیدتر نیز اضافه گردید. از این موتور بازی سازی همچنین در تولید عناوین محبوبی نظیر Sniper: Ghost Warrior 2 و SNOW نیز استفاده گردیده است. یوبی سافت برای توسعه نسل های جدیدتر از بازی Far Cry از نسخه ای تغییر یافته از کرای انجین با نام Dunia Engine استفاده کرد. CryEngine یک روش کامل و فوق العاده قدرتمند برای طراحی و توسعه نسل آینده بازی های کامپیوتری است. در واقع CRYENGINE تمامی ابزارها و امکانات مناسب برای محیای یک محیط عالی برای توسعه نسل جدید بازی های کامپیوتری ، کنسول های روز دنیا و حتی دستگاه های قابل حمل را در خود جای داده است.

توسعه دهندگان و برنامه نویسان دنیای بازی های رایانه ای ، با انتخاب CRYENGINE می توانند برای آمادگی خود جهت شرکت در تولید نسل آینده بازی های انواع کنسول ها اطمینان حاصل نمایند. تجربه ای فوق العاده و بسیار حرفه ای در خلق هوشمندانه ترین متدها و روش ها در تولید بازی هایی متناسب با PlayStation®4, Xbox one™, Wii U™, Windows, Linux, iOS و Android را تنها می توان با جدیدترین نسخه موتور قدرتمند بازی سازی کرای انجین 3 تجربه کرد. طراحی و توسعه بازی در کرای انجین دارای ویژگی هایی از قبیل فیزیک واقع گرایانه، برنامه نویسی کاملا بصری، قدرتمند صوتی ایده آل، طراحی یزور فرندلی AI و محیط های 3 بعدی بسیار کارآمد می باشد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار CryEngine را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CryEngine :

– ابزاری مناسب جهت خلق آثاری بی نظیر همانند بازی های روز دنیا

– امکان تبدیل نوآورانه ایده های ذهنی و برنامه ریزی های شما در محیطی بسیار کارآمد و گرافیکی

– پشتیبانی از جدیدترین نسخه از سیستم عامل ویندوز

– دارا بودن ابزارهای بسیار پیشرفته جهت طراحی و توسعه بازی هایی خارق العاده

– پشتیبانی کامل و روان از مولتی پلتفرم

– امکان طراحی بازی های حرفه ای متناسب با سیستم عامل های مختلف نظیر ویندوز ، مک ، لینوکس ، iOS ، اندروید و کنسول های بازی

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista SP1, Windows 7 or Windows 8.1 64bit
Processor: Intel Dual-Core 2GHz or AMD Dual-Core 2GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 400 series or AMD Radeon HD 6000 series
DirectX: Version 11
Hard Drive: 8 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card with latest drivers

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7, Windows 8.1 64-bit
Processor: Intel Quad-Core (i5 2300) or AMD Octo-Core FX 8150
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 660Ti or greater, AMD Radeon HD 7950 or greater
DirectX: Version 11
Hard Drive: 8 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card with latest drivers

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.24 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR