دانلود ThunderSoft Video to HTML5 Converter 3.3.0 – نرم افزار تبدیل فیلم به HTML 5

ThunderSoft Video to HTML5 Converter 3.3.0 - نرم افزار تبدیل فیلم به HTML 5

 

دانلود ThunderSoft Video to HTML5 Converter

| نرم افزار تبدیل فیلم به HTML 5 |

 

ThunderSoft Video to HTML5 Converter 3.3.0 یک یک مبدل حرفه ای برای تبدیل فایل های ویدئویی به فایل های تحت وب با ساختار HTML5 است. خیلی از وب مستر ها برای پخش فیلم های مختلف در وب سایت خود از ابزار ها و اسکریپت هایی استفاده می کنند تا این کار را برای آن ها انجام دهد. برای پخش فایل های ویدئویی در وب سایت خود تنها نیاز است تا فیلم های خود را به این برنامه معرفی کنید و سپس تنظیمات لازم را انجام دهید تا فرایند ساخت فایل HTML5 آغاز شود.

خروجی ساخته شده توسط این نرم افزار از تمام مرورگر های اصلی وب از جمله اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس، اپل سافاری، گوگل کروم، اپرا و… پشتیبانی می کند و می توان آن ها را در PC، iPad، iPhone، PlayStation، Xbox، تمامی گوشی های موبایل و تبلت های اندرویدی، تلویزیون های هوشمند و… مشاهده کرد. هنگام استفاده از نرم افزار ThunderSoft Video to HTML5 Converter کاربران می توانند سایز و ابعاد، فرمت، کیفیت، امکان پخش خودکار، امکان تکرار فیلم پس از اتمام پخش آن، لوگو و مکان نمایش آن و… را مشخص کنند تا فایل HTML5 خروجی دقیقا مطابق با نیاز های آن ها باشد.

 

 

 

لیست ویژگی های کلیدی ThunderSoft Video to HTML5 Converter:

– تنها با چند کلیک و بدون نیاز به برنامه نویسی فایل های ویدئویی را به HTML5 تبدیل کنید
– نتیجه خروجی همه مرورگر های اصلی را پشتیبانی می کند
– پشتیبانی از تمام فایل های ویدیویی از جمله avi، wmv، flv، mov، rmvb، mpg، mp4 و…
– امکان افزودن لوگو به فایل های خروجی
– امکان تبدیل تکی و دسته ای فیلم ها
– امکان مشخص کردن زمان شروع و پایان فیلم توسط کاربر
– امکان تنظیم پیکربندی برچسب ویدیوی html5
– پشتیبانی از تبدیل خط فرمان

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

ThunderSoft Video to HTML5 Converter 3.3.0 - نرم افزار تبدیل فیلم به HTML 5



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

پس از نصب برنامه، محتویات فولدر Crack را در محل نصب برنامه کپی کنید (فولدر Crack در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید قرار دارد)

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR