دانلود WampServer 3.3.2 x86/x64 – شبیه ساز ومپ سرور – ساخت وب سرور لوکال

دانلود WampServer 3.0.6 x86/x64 - شبیه ساز ومپ سرور

 

دانلود WampServer

| نرم افزار شبیه ساز ومپ سرور ساخت وب سرور لوکال |

 

WampServer 3.3.2 x86/x64 نام یک نرم افزار شبیه ساز سرور از کمپانی Romain Bourdon برای سیستم عامل ویندوز با قابلیت پشتیبانی کامل از Apache, OpenSSL, MySQL, PHP است که به طور کامل سیستم کامپیوتری شما را به یک سرور کامپیوتری تبدیل می کند تا بتوانید به راحتی وب سایت خود را در لوکال هسات راه اندازی کنید. مثلث شناخته شده ی راه اندازی وب سایت های اینترنتی از Apache, MySQL و PHP تشکیل شده اند، نصب هریک از آنان به صورت مجزا بر روی سیستم کاری سخت و دشوار است، مخصوصا اگر شما یک کاربر مبتدی باشید ! به منظور جلوگیری از این اتلاف انرژی و زمان، ما برای شما نرم افزاری را آماده کرده ایم که به کمک آن می توانید به سادگی هر سه آنان را در یک زمان نصب و راه اندازی کنید.

نسخه جدید ومپ سرور همچنین از Xdebug, XDC, SQLBuddy, PhpMyAdmin, webGrind نیز به منظور مدیریت وب سایت های اینترنتی و پیکربندی آنان پشتیبانی می کند. این نرم افزار فاقد اینترفیس گرافیکی است، تنها کافیست فایل های مربوط به وب سایت خود را در فولدر مخصوص این نرم افزار در c:/wamp کپی کنید، در ادامه شما می توانید برای تغییر تنظیمات مختلف سرور راه اندازی شده، از قسمت System Tray به آیکون برنامه دسترسی داشته باشید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار WampServer را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار WampServer :

– قابلیت راه اندازی آسان وب سایت در سرور لوکال

– مناسب برای دلوپرهای صفحات وب برای تست طراحی ها

– نصب و راه اندازی سریع و بسیار آسان

– امکان دسترسی سریع به قسمت های مختلف از بخش System Tray

– قابلیت مدیریت ساده بانک اطلاعاتی همانند سرورهای واقعی

– پشتیبانی از ویندوزهای 32 و 64 بیتی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 360/334 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR