دانلود KineMaster – Pro Video Editor 6.0.4.26355.GP – ویرایشگر حرفه ای فیلم برای اندروید

دانلود KineMaster – Pro Video Editor 4.1.1.9551 - ویرایشگر حرفه ای فیلم برای اندروید

 

دانلود KineMaster برای اندروید

| نرم افزار ویرایشگر حرفه ای فیلم برای اندروید |

 

KineMaster – Pro Video Editor 6.0.4.26355.GP نام یک نرم افزار اندرویدی جدید، به منظور ویرایش فایل‌های ویدیویی است. این برنامه که از سوی استودیوی نرم افزاری NexStreaming Corp عرضه شده، یکی از پرطرفدارترین نرم‌افزارها در زمینه ویرایش حرفه‌ای فیلم در سیستم‌عامل اندروید شناخته می‌شود. نرم‌افزار مذکور با تعداد بیش از 50 میلیون دانلود، به عنوان یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های این دسته به شمار رفته و پکیجی نسبتا کامل برای ویرایش فایل‌های ویدیویی در اختیار شما قرار می‌دهد. توسط این نرم افزار، شما می‌توانید فایل‌های ویدیویی خود را همراه با تصاویر و متون دلخواه، به صورت لایه به لایه ویرایش کنید. همچنین امکان برش دادن، ادغام چندین فایل و همچنین امکان افزودن صدای پس زمینه به ویدیوها نیز وجود دارد.

تا چند سال قبل، تنها راهکار موجود برای اعمال چنین تغییراتی بر روی فایل‌های ویدیویی، استفاده از یک سیستم کامپیوتری بود. اما امروزه با پیشرفت دستگاه‌های قابل حمل و سیستم‌عامل اندروید، هر کاربری می‌تواند با استفاده از گوشی یا تبلت خود، پیچیده‌ترین تغییرات را بر روی ویدیوهای خود اعمال کند. صرف نظر از میزان تسلط و تجربه شما بر این امر، نرم افزار مذکور ساده‌ترین رابط کاربری ممکن را برایتان فراهم کرده تا با هر میزان آشنایی با ویرایش فایل‌های ویدیویی، بتوانید تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار KineMaster – Pro Video Editor برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار KineMaster – Pro Video Editor :

– امکان ویرایش فایل‌های ویدیویی به صورت لایه لایه، با پشتیبانی از فیلم‌ها، فایل‌های گرافیکی، متون و …

– امکان تکه‌تکه کردن فایل‌های ویدیویی به صورت فریم به فریم

– قابلیت پیش‌نمایش لحظه‌ای ویرایش‌ها

– قابلیت کنترل سرعت برای ویدیو کلیپ‌ها

– امکان اضافه کردن افکت Fade In/Fade Out برای صداها

– دارا بودن مجموعه‌ای متنوع و زیبا از ترنزیشن‌های حرکتی

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

KineMaster1 150x84 - دانلود KineMaster – Pro Video Editor 6.0.4.26355.GP - ویرایشگر حرفه ای فیلم برای اندروید KineMaster2 150x84 - دانلود KineMaster – Pro Video Editor 6.0.4.26355.GP - ویرایشگر حرفه ای فیلم برای اندروید KineMaster3 150x84 - دانلود KineMaster – Pro Video Editor 6.0.4.26355.GP - ویرایشگر حرفه ای فیلم برای اندروید KineMaster4 150x84 - دانلود KineMaster – Pro Video Editor 6.0.4.26355.GP - ویرایشگر حرفه ای فیلم برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK +5.0
  • حجم : 87 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR