دانلود NCH PhotoPad Professional 13.13 Beta – نرم افزار ویرایش حرفه‌ای تصاویر

دانلود NCH PhotoPad Professional 13.13 Beta - نرم افزار ویرایش حرفه‌ای تصاویر

 

دانلود NCH PhotoPad

| نرم افزار ویرایش حرفه‌ای تصاویر |

 

NCH PhotoPad Professional 13.13 Beta نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید در زمینه‌ی ویرایش سریع و آسان تصاویر است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید از طریق ابزارهایی کاربردی، این نیاز خود را به سرعت برآورده کنید. PhotoPad Photo and این ابزار در واقع نرم افزاری است که به شما امکان ویرایش و بهینه سازی عکس‌ها و تصاویر را می‌دهد. با استفاده از این نرم افزار، می‌توانید تصاویر را برش داده، جزئیات آن‌ها را تغییر دهید، فیلترها و افکت‌های مختلف را اعمال کنید، تنظیمات رنگ و روشنایی را تغییر دهید و بسیاری از ابزارهای دیگر را برای ویرایش تصاویرتان استفاده کنید. این نرم افزار مناسب برای علاقمندان به ویرایش عکس‌ها و تصاویر است که با دارا بودن امکانات متعدد، تقریبا کلیه انتظارات شما در این زمینه را برآورده می‌کند.

هنگامی که ما عکس‌ها می‌گیریم، ممکن است که نیاز داشته باشیم آن‌ها را بهبود دهیم و به آن‌ها افکت‌ها و تغییراتی اعمال کنیم تا زیبایی و جذابیت بیشتری به آن‌ها ببخشیم. برنامه‌های ویرایش عکس و فیلترگذاری در این مورد به ما کمک می‌کنند و امکانات و توابع مختلفی را برای ویرایش عکس‌ها فراهم می‌کنند. نرم افزاری که در اینجا برای شما عزیزان اماده کرده‌ایم، یکی از این برنامه‌های قدرتمند است که برای ویرایش و بهینه‌سازی عکس‌ها و تصاویر طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار، می‌توانید عکس‌ها و تصاویر خود را به راحتی و به شکل حرفه‌ای ویرایش کنید. این برنامه ابزارهای متنوعی را مانند برش، تغییر اندازه، تغییر رنگ و روشنایی، اعمال فیلترها، افزودن افکت‌ها و بسیاری از ابزارهای دیگر برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید از آن نهایت استفاده را داشته باشید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار NCH PhotoPad را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار NCH PhotoPad :

– امکان برش، چرخش و تغییر سایز تصاویر

– قابلیت دستکاری عکس‌ها و اعمال فیلترهای جذاب بر روی آن

– پشتیبانی از فرمت‌های JPG, GIF, PNG, TIFF, BMP و …

– امکان تغییر نسبت نمایش تصاویر

– امکان تغییر دادن پس‌زمینه‌ی عکس‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

NCH PhotoPad.cover1  300x184 - دانلود NCH PhotoPad Professional 13.13 Beta - نرم افزار ویرایش حرفه‌ای تصاویر NCH PhotoPad.cover2  300x184 - دانلود NCH PhotoPad Professional 13.13 Beta - نرم افزار ویرایش حرفه‌ای تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7.43 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR