دانلود بازی Dig Out 1.7.2 – حفر چاله برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Dig Out 1.7.2 - حفر چاله برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Dig Out برای اندروید

| بازی حفر چاله برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Dig Out 1.7.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های پازلی از استودیوی بازی سازی ZiMAD است. برای موفقیت کافی‌ست فقط به حفر کردن مشغول باشید! در این بازی شما در قالب یک معدنچی الماس نقش‌آفرینی می‌کنید که مسیری پر پیچ و خم را در فضای زیرین زمین در پیش می‌گیرد تا بتواند به گنجینه‌های الماس دست پیدا کند. اگر مته شما شرایط کار نداشته باشد، آیا حاضر هستید تیشه به دست به اعماق زمین سفر کرده و برای به دست آوردن الماس‌ها تلاش کنید؟ اگر پاسخ مثبت است، به شما پیشنهاد می‌کنیم بازی اندرویدی جدید Dig Out را از دست ندهید!

البته در این مسیر می‌بایست بخشی از حواس خود را نیز به هیولاهای زیرزمینی اختصاص دهید. از این گذشته، باید مراقب سنگ‌های در حال ریزش هم باشید! همواره به خاطر داشته باشید که این دسته از مشاغل ساده نبوده و سختی‌های خاص خود را دارند. هم اکنون می توانید بازی Dig Out را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Dig Out :

– دارا بودن نقشه‌های تصادفی و جدید

– رویارویی با تله‌های هیولاها

– مواجه شدن با مسیرهای پر پیچ و خم

– امکان برگزینی کاراکتر معدنچی دلخواه

– امکان دستیابی به الماس‌ها و گنجینه‌های زیرزمینی

– قابلیت رقابت با دوستان

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Dig Out1 150x94 - دانلود بازی Dig Out 1.7.2 - حفر چاله برای اندروید + پول بی نهایت Dig Out2 150x94 - دانلود بازی Dig Out 1.7.2 - حفر چاله برای اندروید + پول بی نهایت Dig Out3 150x94 - دانلود بازی Dig Out 1.7.2 - حفر چاله برای اندروید + پول بی نهایت Dig Out4 150x94 - دانلود بازی Dig Out 1.7.2 - حفر چاله برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 87 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR