دانلود بازی Tank Hero Laser Wars 1.1.6 – تانک قهرمان: جنگ‌های لیزری برای اندروید

دانلود بازی Tank Hero Laser Wars 1.1.6 - تانک قهرمان: جنگ‌های لیزری برای اندروید

 

دانلود بازی Tank Hero Laser Wars برای اندروید

| بازی تانک قهرمان: جنگ‌های لیزری برای اندروید |

 

Tank Hero Laser Wars 1.1.6 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک آرکید از استودیوی بازی سازی Clapfoot Inc است. این روزها کمتر بازی اندرویدی را می‌توان پیدا کرد که برای سرگرم شدن با آن، نیازی به اینترنت نداشته باشد! در این مطلب از سایت یاس دانلود، بازی اندرویدی جدیدی را برای شما عزیزان در نظر داریم که در آن می‌توانید نبردی جذاب و سرگرم‌کننده را با تانک‌های مجهز به لیزر تجربه کنید. سلاح مرگباری که هریک از تانک‌ها در بازی حمل می‌کنند، لیزرهایی رنگی است که قدرت تخریب بسیاری بالایی دارد. از این روی، شما هم نیز مانند دیگر حریفان لیزرهای خود را شارژ کرده و برای نبردی مهم آماده شوید.

این بازی اندرویدی، در واقع ادامه‌ای بر روند تانک قهرمان (Tank Hero) است که به عنوان یکی از برترین بازی‌های این سبک در گوگل پلی استور به شمار می‌رود. در نسخه جدید این بازی، پلیرها می‌توانند تانک خود را به انواع مختلفی از سلاح‌های لیزری، پلاسما، بمب‌های صوتی و … مجهز کرده و برای رویارویی با دشمن آماده شوند. هم اکنون می توانید بازی Tank Hero Laser Wars را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Tank Hero Laser Wars :

– کیفیت گرافیکی بسیار عالی و گیم‌پلی 3 بعدی و جذاب

– دارا بودن سه جهان مختلف برای فتح کردن

– امکان تجهیز تانک به انواع بمب‌های صوتی، پرتوی لیزر و …

– امکان بازی آفلاین و بدون نیاز به اینترنت

– توانایی بازی چند نفره در یک دستگاه

– صداپردازی بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Tank Hero Laser Wars1 150x88 - دانلود بازی Tank Hero Laser Wars 1.1.6 - تانک قهرمان: جنگ‌های لیزری برای اندروید Tank Hero Laser Wars2 150x88 - دانلود بازی Tank Hero Laser Wars 1.1.6 - تانک قهرمان: جنگ‌های لیزری برای اندروید Tank Hero Laser Wars3 150x88 - دانلود بازی Tank Hero Laser Wars 1.1.6 - تانک قهرمان: جنگ‌های لیزری برای اندروید Tank Hero Laser Wars4 150x88 - دانلود بازی Tank Hero Laser Wars 1.1.6 - تانک قهرمان: جنگ‌های لیزری برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 22 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR