استفاده از پنل اس ام اس برای فروش آنلاین

استفاده از پنل اس ام اس برای فروش آنلاین

 

استفاده از پنل اس ام اس برای فروش آنلاین

آمارها نشان داده که میزان استفاده از پنل اس ام اس پس از شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید 19 بیشتر شده است. به طور خلاصه می توان گفت که خانه نشین شدن مردم و علاقه به خرید غیرحضوری، باعث شده تا مشاغل مختلف به فکر راه اندازی فروش آنلاین و غیرحضوری بیافتند که نتیجه ی این اتفاقات منجربه افزایش استفاده از سامانه پیامکی گردیده است. اما اگر بخواهیم دقیق تر بررسی کنیم، باید بدانیم که چه چیزی باعث شده تا ارسال پیامک در مسیر فروش غیرحضوری تا این حد پر رنگ و ضروری شود.

ضرر و زیانی که با شیوع این بیماری به بسیاری از کسب و کارها وارد شد، صاحبان مشاغل را به فکر چاره انداخت. ناچاراً راهی وجود نداشت جز فروش غیرحضوری اما امکان راه اندازی سایت برای بسیاری از این مشاغل هم زمان بر بود و هم پر هزینه و از همین رو به فکر استفاده از راهکارهایی جایگزین و کاربردی در مسیر فروش غیرحضوری شدند. آن ها باید راهی را انتخاب می کردند که شرایط ارتباط با مشتری، حفظ مشتریان قبلی و جذب مشتریان جدید را برایشان فراهم می کرد. همچنین اصلی ترین موضوع این بود که بتوانند شرایط فروش غیرحضوری خود را به اطلاع مشتریان خود برسانند. سامانه پیامکی در این شرایط در دسترس ترین گزینه ی ممکن بود. در ادامه به راهکارها و قابلیت های پنل اس ام اس برای فروش غیرحضوری در زمان شیوع ویروس کرونا اشاره خواهیم کرد و بررسی خواهیم کرد که چگونه می توان حتی در این شرایط میزان فروش خود را افزایش داد.

 

 

منشی پیامکی

اولین مسئله ای که برای فروش آنلاین و غیرحضوری بسیار برای صاحبان کسب و کارها حائز اهمیت است، ارتباط با مشتری است. منشی پیامکی یکی از اصلی ترین ابزارهای موجود در سامانه پیامکی برای حفظ ارتباط با مشتری است.

این قابلیت به کاربر امکان پاسخگویی خودکار به پیامک های ارسالی مشتری به شماره ی اختصاصی ایشان را می دهد. به این صورت که کاربر باید تنظیمات مربوط به آن را از قبل مشخص کند و منشی پیامکی در صورت دریافت ورودی های تعیین شده، پاسخ های از قبل مشخص شده را به صورت خودکار برای مشتری ارسال می کند. برای مثال می توانید از مشتری ها بخواهید برای اطلاع از قیمت ها عدد 1 را به شماره ی اختصاصی شما ارسال کنند، منشی پیامکی به صورت خودکار لیست قیمت های شما را که از قبل در سامانه وارد کردید، به مشتری ارسال خواهد کرد.

 

ارسال پیام صوتی

یکی از قابلیت های موجود در پنل اس ام اس که از طریق آن می توانید از مرز متن فراتر رفته و صدای خود را به گوش هر مخاطبی که می خواهید برسانید، ارسال پیام صوتی است. پیام صوتی را می توان به خط های ثابت شهری نیز ارسال کرد که این موضوع به عنوان یکی از اصلی ترین مزیت های این قابلیت شناخته می شود. هزینه ی ارسال پیام صوتی تفاوت چندانی با پیامک متنی ندارد، با این حال هم تأثیرگذاری تبلیغات شما را افزایش می دهد هم بازه ی گسترده تری از مخاطبان را برای شما فراهم می کند.

ارسال تکی و گروهی

هر کسب و کاری مشتری های ثابت خود را دارد که به احتمال زیاد شماره های آن ها در دفترچه تلفن مدیران و تلفن همراه آن ها وجود دارد. کاربر سامانه پیامکی می تواند پس از ذخیره ی این شماره ها در پنل خود، با استفاده از قابلیت ارسال تکی و گروهی با آن ها در ارتباط باشد. کاربر می تواند مخاطبان خود را بسته به ویژگی های مختلفی گروه بندی کند و برای هر گروه پیامک تبلیغاتی متناسب با همان گروه را ارسال نماید. این امکان به کاربر کمک می کند تا بتواند شرایط فروش غیرحضوری را به اطلاع مشتریان ثابت خود برساند و مانع از دست رفتن آن ها شود.

 

ارسال پیامک انبوه(منطقه ای،سن و جنسیت، مشاغل و اصناف)

حالت های مختلفی در پنل اس ام اس برای ارسال پیامک انبوه وجود دارد که به کاربر اجازه می دهد تا ارسال های خود را هدفمندتر کرده و بازخورد پیامک تبلیغاتی را افزایش دهد. فراموش نکنید که هنوز بسیاری از رقیب های کاری شما شرایط فروش غیرحضوری ندارند، پس از موقعیت استفاده کنید و با استفاده از فیلترهای مختلف ارسال پیامک، به بازاریابی و تبلیغات خود بپردازید. می دانیم که دیر یا زود موضوع قرنطینه و در خانه ماندن مردم به پایان می رسد، اما شما می توانید با جذب مشتری و جلب رضایت آن ها حتی بعد از پایان این شرایط هم مشتریان جدید خود را حفظ کنید.

 

این موضوع را به خاطر بسپارید

فراموش نکنید که مهم ترین چیز حفظ سلامتی است. امروز سلامتی شما و سلامتی اطرافیانتان، چه دوست و آشنا و خانواده و چه مشتریان شما در رابطه ی مستقیم با سلامت و امنیت جامعه است. بنابراین اگر از سلامت خود مطمئن هستید، با رعایت اصول بهداشتی و استفاده از امکانات سامانه پیامکی در درجه اول اقدام به رفع نیازهای مخاطبان و مشتریان خود کنید. همین موضوع پس از اتمام این شرایط بهترین تبلیغ برای شما خواهد بود چرا که یک لحظه از سرویس دهی به مشتریان خود دست برنداشته اید. سامانه پیامکی پیام رسان به صورت رایگان،سامانه حرفه ای در اختیار شما قرار می دهد.برای ثبت نام و استفاده از امکانات سامانه لطفا در پیامک رسان ثبت نام نمایید.

 

 

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و یاس دانلود هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR