دانلود Disk Sorter Ultimate / Enterprise 13.3.12 – نرم افزار مرتب سازی فایل های هارد دیسک

Disk Sorter - نرم افزار مرتب سازی فایل های هارد دیسک

 

دانلود Disk Sorter Ultimate / Enterprise

| نرم افزار مرتب سازی فایل های هارد دیسک |

 

Disk Sorter Ultimate / Enterprise 13.3.12 یک نرم افزار طبقه بندی فایل است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید فایل ها و فولدر ها را در هارد دیسک های محلی، شبکه، دستگاه های NAS و سیستم های ذخیره سازی سازمانی طبقه بندی و مرتب کنید و حتی گزارش های مربوط به طبقه بندی فایل ها را ذخیره و نتایج طبقه بندی را در یک پایگاه داده SQL ذخیره کنید. این نرم افزار به کاربران امکان دستیابی به دید عمیقی از انواع پرونده هایی که بیشتر فضای هارد دیسک را اشغال کرده اند می دهد. کاربران همچنین می توانند گزارش های مختلف را ذخیره کنند و یا عملیاتی خاص را بر روی یک دسته از پرونده ها انجام دهند.

این نرم افزار تعدادی پلاگین داخلی را برای طبقه بندی فایل ها ارائه می دهد که قادر به شناسایی بیش از 3000 نوع فایل هستند و با استفاده از آن ها می توان فایل ها را بر اساس نوع، پسوند، نام کاربر، تاریخ ایجاد، تاریخ آخرین اصلاح و آخرین دسترسی و… طبقه بندی کرد. نرم افزار Disk Sorter قابلیت تولید انواع مختلف نمودار های دایره ای، طبقه بندی و فیلتر کردن نتایج طبقه بندی فایل ها و ذخیره گزارش ها در تعدادی از فرمت های استاندارد از جمله HTML، PDF، Excel، TXT، CSV، XML و… را دارد.

 

 

 

برخی از ویژگی های Disk Sorter:

– نمایش حجم های اشغال شده توسط برنامه و فایل های مختلف
– امکان ذخیره گزارش های مربوط به طبقه بندی و مرتب سازی فایل ها
– سازماندهی خودکار پرونده
– طبقه بندی فایل ها بر اساس نوع، فرمت، تاریخ ایجاد یا آخرین اصلاح و…
– پشتیبانی از حافظه رایانه های شخصی، سرور ها و دستگاه های ذخیره سازی NAS
– رابط کاربردی ساده و کاربر پسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

Disk Sorter - نرم افزار مرتب سازی فایل های هارد دیسک



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– فایل Activator (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را اجرا کرده و بر روی Activate کلیک کنید و در پنجره باز شده به محل نصب برنامه رفته، وارد فولدر bin شوید و فایلی که پسوند flx دارد را انتخاب کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6/7/6/7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR