دانلود بازی Hot Wheels Infinite Loop 1.3.4 – مسابقات اتومبیل‌رانی برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Hot Wheels Infinite Loop 1.3.4 - مسابقات اتومبیل‌رانی برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Hot Wheels Infinite Loop برای اندروید

| بازی مسابقات اتومبیل‌رانی برای اندروید + دیتا |

 

Hot Wheels Infinite Loop 1.3.4 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی Mattel است. این بازی اندرویدی، نامزد انتخاب بهترین عنوان در سبک اتومبیل‌رانی در سال جاری بوده و توانسته با جذب میلیون‌ها پلیر از سراسر دنیا، به یکی از بهترین بازی‌های موجود در این سبک بدل شود. شما در این بازی، به رقابت‌هایی جذاب و دیوانه‌وار با حضور هزاران پلیر مختلف از سراسر دنیا وارد می‌شوید که به صورت واقعی امکان رقابت با یکایک آن‌ها برایتان فراهم است. انواع مختلف اتومبیل‌‌ها با امکانات شخصی‌سازی گسترده نیز در این بازی تعبیه شده‌اند که شما بتوانید مطابق با سلیقه خود از تجربه رانندگی و مسابقه با آن‌ها لذت ببرید.

روایت داستانی این بازی، در سال 2068 میلادی به تصویر کشیده می‌شود؛ جایی که رقابت‌ها سبک تازه‌ای به خود گرفته و محیط‌های مسابقه نیز به کلی نسبت به دنیای امروزی متفاوت هستند. امکان گزینش انواع مختلف خودروهای مدرن و اسپرت، از جمله خصوصیات جذابی هستند که در طول رقابت‌ها با آن سر و کار دارید. علاوه بر این، شبیه‌سازی واقع‌گرایانه تصادف اتومبیل‌ها، حالات مختلف برای تجربه مسابقات و رویدادهای منحصر به فرد از دیگر خصوصیات جذاب این بازی به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید بازی Hot Wheels Infinite Loop را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Hot Wheels Infinite Loop :

– امکان تجربه مسابقات واقعی با حریفانی از سراسر دنیا

– امکان شرکت در مسابقات و رویدادهای ویژه

– امکان رقابت با دوستان به صورت آنلاین

– نمایش دریفت و برن اوت در طول مسابقات

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه حرکات، تصادفات و … در روند مسابقه

– گرافیک بسیار عالی و چشم‌نواز

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Hot Wheels Infinite Loop1 150x84 - دانلود بازی Hot Wheels Infinite Loop 1.3.4 - مسابقات اتومبیل‌رانی برای اندروید + دیتا Hot Wheels Infinite Loop2 150x84 - دانلود بازی Hot Wheels Infinite Loop 1.3.4 - مسابقات اتومبیل‌رانی برای اندروید + دیتا Hot Wheels Infinite Loop3 150x84 - دانلود بازی Hot Wheels Infinite Loop 1.3.4 - مسابقات اتومبیل‌رانی برای اندروید + دیتا Hot Wheels Infinite Loop4 150x84 - دانلود بازی Hot Wheels Infinite Loop 1.3.4 - مسابقات اتومبیل‌رانی برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 40 + 753 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR