نرم افزار دندانپزشکی اندروید مینادنت

نرم افزار دندانپزشکی اندروید مینادنت

 

نرم افزار دندانپزشکی اندروید بهترین وسیله ای است که دندانپزشکان با استفاده از آن می توانند مطب و کلینیک خود را به بهترین شکل مدیریت و کنترل نمایند. یکی از ویژگی های بارز این نوع اپلیکیشن دارا بودن نسخه مخصوص پزشک است. در واقع دندانپزشکان با این نرم افزار به راحتی و از طریق موبایل یا تبلت می توانند تمام امور را اجرا کنند.

minadent - نرم افزار دندانپزشکی اندروید مینادنت

 

نگاهی بر کاربردها و قابلیت های نرم افزار دندانپزشکی اندروید

یکی از سوالاتی که ممکن است ذهن بسیاری از افراد را به خود درگیر سازد این است که نرم افزار دندانپزشکی اندروید شامل چه موارد مختلفی است. در ادامه نگاهی بر این این موارد و محتواهای متعدد خواهیم داشت. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره نرم افزار دندانپزشکی اندروید می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

 

قیمت نرم افزار دندانپزشکی

وقت ملاقات: یکی از امکاناتی که نرم افزار دندانپزشکی اندروید از آن برخوردار می باشد، وقت ملاقات است. در این نرم افزار افراد به راحتی می توانند با رنگ بندی خاص برای هر دندانپزشک وقت های ملاقاتی را که در این نرم افزار توسط بخش پذیرش ثبت شده را مشاهده کنند. به نوعی می توان گفت با این قابلیت امکان رزرو نوبت مطابق با نیازهای بیماران به صورت رزرو نوبت تکی و یا چارت بندی وجود دارد.

 

دموی نرم افزار دندانپزشکی

چارت دندانی: از دیگر امکانات موجود در این نرم افزار کاربردی می توان به چارت دندانی اشاره کرد. یکی از نیازهای مهم و ضروری برای انجام کارهای درمانی بر روی دندان ثبت و مشخص کردن محلی است که کار درمان بر روی دندان انجام شده است. یکی از بخش های مهم و پر کاربرد در دندانپزشکی چارت دندانی می باشد. این نرم افزار با استفاده از چارت گرافیکال قادر است دندانپزشک را در انجام وظیفه خود به بهترین شکل راهنمایی کند. در واقع با این قابلیت دندانپزشک قادر است در هر یونیت چارت دندانی و درمانی را که بر روی هر دندان انجام شده به خوبی ثبت نماید.

 

دسترسی همیشگی به پرونده بیماران: از دیگر ویژگی های نرم افزار دندانپزشکی اندروید می توان به دسترسی همیشگی دندانپزشکان به پرونده بیماران اشاره کرد. در واقع دندانپزشک می تواند پرونده های بیمارانی که در نرم افزار ثبت و ذخیره شده اند همواره در گوشی تلفن همراه یا تبلت خود مشاهده کند.

 

آشنایی با دیگر قابلیت های این نرم افزار تخصصی

در ادامه با دیگر قابلیت های این نوع نرم افزار کاربردی یعنی یادداشت دندانپزشک، ذخیره عکس های درمانی بیماران، ارتباط دندانپزشک با بیماران از طریق شبکه های اجتماعی آشنا خواهیم شد.

 

یادداشت دندانپزشک: از دیگر مواردی که در این نرم افزار وجود دارد یادداشت دندانپزشک است. در واقع نرم افزار دندانپزشکی مینادنت برای پزشکان این امکان را فراهم می سازد تا اقدام به تایپ کیبوردی یا نوشتن با قلم نوری نمایند. این نرم افزار براساس سلیقه هر شخص ساده ترین رویه نوشتاری را به بهترین شکل ارائه می کند.

 

عکس های درمانی بیماران: از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به وجود عکس های درمانی بیماران در آن اشاره کرد. این نرم افزار دندانپزشکی برای کاربران این امکان را فراهم می آورد تا  عکس های رادیوگرافی و فتوگرافی بیماران را ذخیره و ثبت نمایند. به نوعی می توان گفت در تبلت یا گوشی تلفن همراه به راحتی می توان تمامی سابقه گرافی های بیماران را مشاهده کرد. این قابلیت در صورتی که بیماران به اخذ فتوگرافی مجدد نیاز داشته داشته باشند بسیار کارآمد می باشد. در واقع این قابلیت به دندانپزشکان کمک می کند تا تصاویر گرافی و دیگر اسناد را ضمیمه پرونده بیمار خود کنند.

 

ارتباط با شبکه های اجتماعی: از دیگر قابلیت های مهم و قابل توجه نرم افزار دندانپزشکی اندروید ارتباط با شبکه های اجتماعی است. در واقع دندانپزشکان با کمک این نرم افزار پیشرفته به راحتی می توانند با بیماران خود از طریق شبکه های اجتماعی همچون تلگرام، تانگو، واتساپ و … ارتباط برقرار کنند. در واقع پزشکان می توانند موارد مختلفی همچون خدمات و تخصص های روز دندانپزشکی، تبلیغات، تکنیک ها، ملاحظات بهداشتی درمانی و غیره را به صورت آنلاین و در لحظه به مخاطبان خود اطلاع دهند. بیماران نیز به راحتی می توانند از این خدمات بهره مند شوند.

 

minadent 2 - نرم افزار دندانپزشکی اندروید مینادنت

(نرم افزار دندانپزشکی اندروید)

آشنایی با کاربرد این نرم افزار برای مردم

یکی از کاربردهای مختلف نرم افزار دندانپزشکی اندروید استفاده از آن برای مردم است. در واقع مخاطب این نوع نرم افزارها کسانی هستند که سلامتی دندان ها برای آنها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. در این نرم افزار راهنمایی های لازم جهت داشتن دندان هایی سالم و سفید وجود دارد. این اپلیکیشن شامل محتواهای متعدد عکسی، متنی و ویدیویی است. در این نرم افزارها افراد به راحتی می توانند از امکانات دندانپزشکی برخوردار شوند. با داشتن این نرم افزار به راحتی می توان گامی مهم در زیبایی و سلامت دندان های خود برداشت.

 

کاربرد نرم افزار دندانپزشکی اندروید برای دندانپزشکان

استفاده توسط دندانپزشکان از دیگر حوزه های کاربردی نرم افزار دندانپزشکی اندروید به شمار می آید. این نرم افزار دارای بیشترین کاربرد و استفاده در تعیین وقت، مدیریت مطب و … است. نرم افزار اندروید دندانپزشکی مینادنت امروزه یکی از پرکاربردترین نرم افزارها در حیطه دندانپزشکی می باشد. نرم افزار مینادنت از تمام امکانات برنامه اصلی برخوردار است. لازم به ذکر است که این نرم افزار تحت وب فعالیت می کند. این برنامه از امکانات مختلف و متعددی همچون بخش بیماران، بخش بیمه و بخش حسابداری تشکیل شده است. از ویژگی های بارز این نوع نرم افزار می توان به استفاده از آن برای سیستم عامل ios اشاره کرد. دندانپزشکانی از اسمارت فون های ios استفاده می کنند نیز می توانند از این نرم افزار تخصصی و کاربردی استفاده نمایند.

 

minadent 3 - نرم افزار دندانپزشکی اندروید مینادنت

(نرم افزار دندانپزشکی اندروید)

 

آشنایی با مزایا و ویژگی های نرم افزار دندانپزشکی اندروید

بهتر است بدانید استفاده از نرم افزار دندانپزشکی اندروید مزایا و ویژگی های بسیاری را به دنبال دارد. یکی از مزیت های مهم این نوع نرم افزار مکانیزه کردن تمامی فعالیت های مربوطه است. همچنین این نرم افزار کاربردی از دقت بسیار بالایی در گزارش ها و محاسبات برخوردار می باشد. از طرفی این نرم افزار به صورت کاملا امنیتی طراحی شده است. کارشناسان و طراحان این نرم افزار را با توجه به اصول امنیتی نرم افزار های فرآیند محور و چند کاربره طراحی و پیاده سازی می کنند. همچنین امکان خصوصی سازی رنگ و فونت فرم ها توسط کاربران وجود دارد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار این است که از محیطی کاملا پویا، منطبق با استانداردهای روز دنیا و جذاب برخوردار است. همچنین دارای طراحی بسیار کاربرپسندانه ای می باشد. در این نرم افزار می توان به صورت همزمان فرم های مختلف برنامه را باز نگه داشت.

 

نگاهی بر ویژگی های نرم افزار مینادنت

امروزه استفاده از نرم افزار دندانپزشکی به طور گسترده ای در بین دندانپزشکان و کاربران رواج پیدا کرده است. به جرات می توان گفت نرم افزار مینادنت یکی از بهترین و برترین نرم افزارهای دندانپزشکی به شمار می آید. این نرم افزار خدمت بسیاری به جامعه دندانپزشکی کرده است. نرم افزار مینادنت قابل استفاده در هر مطب و کلینیک دندانپزشکی می باشد. همچنین این نرم افزار ازامکانات بسیار زیادی برخوردار می باشد. از دیگر ویژگی های مهم و بارز این نرم افزار می توان به امنیت بسیار بالای آن اشاره کرد. این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گرفته و توانسته رضایت مشتریان را به بهترین شکل جلب کند. در صورتی که قصد استفاده از نرم افزار دندانپزشکی را دارید پیشنهاد ما به شما نرم افزار تخصصی و حرفه ای مینادنت است.

 

/ پایان
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و یاس دانلود هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR