دانلود بازی Shell Racing Legends 1.0.2 – اتومبیل‌رانی فراری برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Shell Racing Legends 1.0.2 - اتومبیل‌رانی فراری برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Shell Racing Legends برای اندروید

| بازی اتومبیل‌رانی فراری برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

 

Shell Racing Legends 1.0.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی Tiny Digital Factory است. در صورتی که شما نیز از علاقه‌مندان به تجربه رقابت و هیجان هستید، ما برایتان عنوان تازه‌ای را در نظر داریم که مسابقاتی پرهیجان را برایتان به تصویر خواهد کشید. در جریان این مسابقات، شما و دیگر رقبا کنترل اتومبیل‌های ساخت فراری را به دست خواهید گرفت و ده‌ها چالش مهیج و جذاب را تجربه خواهید کرد.

شما به عنوان یکی از شرکت‌کنندگان این چالش جذاب و تماشایی، می‌توانید اتومبیل رویایی خود را انتخاب و مسابقاتی پرهیجان و جذاب را به نمایش درآورید. یکی از امکانات مهم و محبوب این بازی امکان جمع‌آوری انواع مدل‌های خودروی فراری در گاراژ شخصی است. بدین صورت که شما می‌توانید با پیروزی در مسابقات و کسب جوایز متعدد، اتومبیل انتخابی را به گاراژ شخصی خود منتقل کرده و در هر زمان امکان مسابقه با آن را داشته باشید. از دیگر خصوصیات این بازی می‌توان به امکانات شخصی‌سازی خودروها، رانندگی در مکان‌های متنوع و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید بازی Shell Racing Legends را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Shell Racing Legends :

– امکان تجربه ده‌ها رویداد مسابقه اتومبیل‌رانی با خودروی فراری

– آشنایی با سبک و سیاق رانندگی هریک از اتومبیل‌ها

– قابلیت جمع‌آوری ده‌ها اتومبیل مختلف در گاراژ

– دارا بودن گیم‌پلی منحصر به فرد و جذاب

– گرافیک عالی و تماشایی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Shell Racing Legends1 150x75 - دانلود بازی Shell Racing Legends 1.0.2 - اتومبیل‌رانی فراری برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Shell Racing Legends2 150x75 - دانلود بازی Shell Racing Legends 1.0.2 - اتومبیل‌رانی فراری برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Shell Racing Legends3 150x75 - دانلود بازی Shell Racing Legends 1.0.2 - اتومبیل‌رانی فراری برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Shell Racing Legends4 150x75 - دانلود بازی Shell Racing Legends 1.0.2 - اتومبیل‌رانی فراری برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 80 + 151 + 229 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR