دانلود TSR Watermark Image Pro 3.7.2.3 – نرم افزار قرار دادن واترمارک روی تصاویر

دانلود TSR Watermark Image Pro 3.7.1.3 - نرم افزار قرار دادن واترمارک روی تصاویر

 

دانلود TSR Watermark Image Pro

| نرم افزار قرار دادن واترمارک برروی تصاویر |

 

TSR Watermark Image Pro 3.7.2.3 نرم افزاری ساده و سریع برای اضافه کردن واتر مارک بر روی تصاویر می باشد.سهولت استفاده از نرم افزار در حدی است که حتی افرادی که تاکنون واترمارک بر روی تصاویر قرار نداده اند می توانند با این نرم افزار کار کنند.اگر شما نیاز دارید که قبل از آپلود تصاویرتان به آن ها واترمارک اضافه کنید و نگذارید توسط دیگر افراد دزدیده شوند TSR Watermark بهترین گزینه است.شما می توانید توسط این نرم افزار بیش از 100 تصویر را انتخاب کرده و تنها با یک کلیک به صورت همزمان واترمارک خود را روی آن ها قرار دهید و به میزان قابل توجی در وقت خود صرفه جویی کنید.همچنین می توانید با توجه به تنظیمات موجود در برنامه هر یک از تصاویر را پس از ویرایش در یک پوشه جداگانه به صورت خودکار قرار دهید.

این نرم افزار با ابزاری که در اختیار شما قرار می دهد این امکان را برای شما ایجاد می کند تا واترمارک های خود را به صورت محو , کم رنگ , نقش برجسته و روش های متفاوت دیگر بر روی تصاویر خود قرار دهید. علاوه بر این پس از ویرایش تصاویر می توانید تصاویر خود را با فرمت های گوناگون PEG, TIFF, PNG, BMP, GIF ذخیره کنید.هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار TSR Watermark Image Pro را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار TSR Watermark Image Pro :

–   پشتیبانی از زبان های مختلف و گوناگون همانند : ترکی، سوئدی، ارمنی ، انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، ویتنامی ، ژاپنی ، مجارستانی، چک ، رومانیایی ، صربی ، اسپانیایی، فنلاندی، فرانسوی ، هلندی و….

–   اضافه کردن نوشته و متن های متعدد برای هر تصویر

–   قرار دادن عکس ها پس از ویرایش در پوشه های مستقل

–   اضافه کردن واتر مارک به صورت محو , کم رنگ , نقش برجسته و …

–   توانایی چرخش خودکار تصاویر بر اساس EXIF

–   کشیدن و رها کردن اطلاعات EXIF در فایل های jpeg

–   دریافت تصاویر با فرمت های خروجی JPEG ، TIFF، PNG ، BMP، GIF

–   مشخص کردن کیفیت خروجی هنگام دریافت تصاویر

–   تغییر زاویه متن ها

–   قرار دادن واترمارک پس زمینه در تصاویر دیجیتال ، عکس ها

–   تغییر اندازه تصاویر هنگام ویرایش

–   و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 16 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR