دانلود Bluetooth Version finder 1.1 – نرم افزار مشاهده ورژن بلوتوث سیستم

دانلود Bluetooth Version finder 1.1 - نرم افزار مشاهده ورژن بلوتوث سیستم

 

دانلود Bluetooth Version finder

| نرم افزار مشاهده ورژن بلوتوث سیستم |

 

Bluetooth Version finder 1.1 نام یک محصول نرم افزاری کوچک و ساده، به منظور مشاهده ورژن بلوتوث سیستم است. با استفاده از این برنامه، کاربر می‌تواند نسخه سخت افزاری بلوتوث سیستم خود را در نهایت سادگی مشاهده نماید. از این برنامه همچنین می‌توان برای تست سخت افزار بلوتوث هم استفاده کرد؛ اگر به هر دلیلی این سیستم نتواند بلوتوث سیستم را شناسایی کند، با این برنامه می‌توانید متوجه ضعف در عملمرد بلوتوث دستگاه شده و در صورت تمایل نسبت به تعویض آن اقدام کنید. همانطور که می‌دانید، تکنولوژی بلوتوث طی چند سال اخیر چندین نسخه سخت افزاری مختلف را روانه بازار کرده که گوشی‌ها و رایانه‌ها به نسخه‌های مختلفی از آن مجهز هستند.

تفاوت در نسخه سخت افزاری بلوتوث، تغییراتی مهم را در کارکرد این قطعه تعیین خواهد کرد. به عنوان مثال، از دو خصوصیتی که در نسخه بلوتوث‌ها با هم تفاوت دارد، منطقه پوشش و همچنین سرعت انتقال است. به عنوان مثال، نسخه 5.0 بلوتوث که در سال 2016 معرفی شد، سرعتی دو برابر را به نسبت نسخه قبل داشت که اکنون بخش زیادی از دستگاه‌ها به آن مجهز هستند. با استفاده از این برنامه ساده و کم‌حجم، شما هم به راحتی می‌توانید ورژن بلوتوث کامپیوتر خود را مشاهده کنید تا به علت ضعف در عملکرد و یا سرعت پایین انتقال آن پی ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Bluetooth Version finder را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Bluetooth Version finder :

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– امکان مشاهده آسان و سریع ورژن بلوتوث

– سازگاری با انواع سخت افزار بلوتوث

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Bluetooth Version finder.cover1  300x213 - دانلود Bluetooth Version finder 1.1 - نرم افزار مشاهده ورژن بلوتوث سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 500 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR