دانلود دوره آموزش برنامه نویسی پی اچ پی – PHP for Beginners – Become a PHP Master – CMS Project – Udemy (Updated 1/2019)

دانلود دوره آموزش برنامه نویسی پی اچ پی - PHP for Beginners - Become a PHP Master - CMS Project (Updated 1/2019)

 

دانلود دوره آموزش برنامه نویسی پی اچ پی – مقدماتی تا پیشرفته

| PHP for Beginners – Become a PHP Master – CMS Project – Udemy (Updated 1/2019|

MP4 | | Duration: 37 h 45 m | Language: English

 

دوره آموزش برنامه نویسی پی اچ پی – مقدماتی تا پیشرفته (PHP for Beginners – Become a PHP Master – CMS Project) نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. اگر برای یادگیری پی‌اچ‌پی (PHP) با یک تصمیم قاطع وارد این بخش شده‌اید، مطمئنا از مهارت نسبتا خوبی در زمینه طراحی وب و تکنولوژی‌های روز آن برخوردار هستید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یک دوره جامع برای یادگیری پی‌اچ‌پی و طراحی صفحات وب به صورت داینامیک در خدمت شما هستیم که ده‌ها هزار هنرجوی مختلف از سراسر دنیا جذب این کلاس آموزشی مجازی شده‌اند. این دوره آموزشی، شما را از مفاهیم ابتدایی تا پیشرفته با مهارت طراحی وب به کمک زبان اچ‌تی‌ام‌ال (HTML)، سی‌اس‌اس (CSS) و برنامه‌نویسی بک‌اند (Backend) به زبان‌های پی‌اچ‌پی و پایگاه داده مای‌اس‌کیو‌ال آشنا خواهد کرد تا بتوانید در نهایت سی‌ام‌اس (CMS) کاملا انحاصری خود را طراحی کنید.

معرفی زبان پی‌اچ‌پی و قدم نهادن آن به عرصه طراحی صفحات وب، مفهوم کاملا تازه‌‌ای را در دنیا مطرح ساخت. صفحات اینترنتی تا پیش از ابداع این زبان، شکل و شمایلی بی‌روح و کاملا ثابت داشتند و کار کردن با محتوای یک صفحه اینترنتی برای صاحبان آن بسیار سخت و دشوار بود. پی‌اچ‌پی این قدرت را به دارندگان صفحات اینترنتی داد تا بتوانند با کمترین تغییرات ممکن، صفحه خود را به شکل داینامیک راه‌اندازی کرده و بدون نیاز به دست بردن به کد، در محتوای صفحه وب تغییر ایجاد کنند. در این دوره آموزشی، سعی بر آن است تا هنرجویان به طور جامع با این زبان برنامه‌نویسی آشنایی پیدا کرده و ضمن آشنایی با مفاهیم شیء گرایی، اقدام به طراحیب یک سی‌ام‌اس اختصاصی کرده و از امکاناتی مشابه با وردپریس، جوملا، دروپال و … در آن بهره‌مند شوند. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های دوره آموزشی تست با سلنیوم وب درایور و جاوا :

– آشنایی با پایگاه داده در پی‌اچ‌پی

– آشنایی با شیء گرایی در پی‌اچ‌پی

– آشنایی با شیوه طراحی یک پروژه مشابه با وردپرس (طراحی سی‌ام‌اس)

– آشنایی با نحوه طراحی فرم و کار با آن در این زبان برنامه‌نویسی

– آشنایی با مفاهیم امنیتی در پی‌اچ‌پی

– آشنایی با فانکشن‌ها، ثوابت، کوکی‌ها، سشن و … در مفهوم کلی این زبان برنامه‌نویسی

– آشنایی با جی کوئری و بوت استرپ

– آشنایی با نوتیفیکیشن‌ها در جاوا اسکریپت

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 7.26 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR