دانلود Sigil 2.0.1 – نرم افزار ساخت کتاب‌های الکترونیکی

دانلود Sigil 2.0.1 - نرم افزار ساخت کتاب‌های الکترونیکی

 

دانلود Sigil

| نرم افزار ساخت کتاب‌های الکترونیکی |

 

Sigil 2.0.1 نام یک نرم افزار جدید، کاربردی و مفید در زمینه‌ی ساخت کتاب الکترونیکی است که با استفاده از آن، می‌توانید به آسانی کتاب‌های الکترونیکی را طراحی و آن را برای مطالعه در انواع دستگاه‌های کتابخوان، اپلیکیشن‌ها و … منتشر کنید. تاریخچه کتاب و کتابخوانی به گذشته‌های دور بازمی‌گردد و با پیدایش نوشتار و زبان، انتقال دانش و اطلاعات از نسل به نسل توسط کتابها و متون به صورت کتابخوانی شروع شد. از نخستین دوران‌های تاریخی، مردم از طریق کتابخوانی به دست‌یابی به اطلاعات جدید، افزایش دانش و ارتقاء تفکرات خود پرداخته‌اند. در طول زمان، کتب از قلم و کاغذ به شکل‌ها و فرمت‌های مختلفی تولید شدند، از جمله کتاب‌های چاپی که تاثیر بزرگی در انتقال دانش و فرهنگ جوامع داشتند. با پیشرفت فناوری و ظهور دستگاه‌های الکترونیکی، نگرش به کتاب و کتابخوانی نیز تغییر کرد. کتاب‌های الکترونیکی (eBooks) به عنوان نسخه‌های دیجیتال از کتاب‌های چاپی به‌وجود آمدند که قابلیت‌های متعددی ارائه می‌کنند. با استفاده از کتاب‌های الکترونیکی، خوانندگان می‌توانند به راحتی کتاب‌ها را در دستگاه‌های مختلف مانند خواننده‌های الکترونیکی، تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند مطالعه کنند. همچنین، امکاناتی نظیر جستجو در متن، تغییر قلم‌ها و اندازه‌ها، نمایش تصاویر با کیفیت بالا و… از مزایای کتاب‌های الکترونیکی به‌شمار می‌روند.

در این میان، نرم‌افزارهای ویرایش و ساخت کتاب‌های الکترونیکی نیز ظهور کردند. یکی از این نرم‌افزارها، Sigil است. این برنامه یک ابزار تخصصی برای ایجاد و ویرایش کتاب‌های الکترونیکی با فرمت EPUB می‌باشد. EPUB یک استاندارد پرکاربرد در صنعت کتاب‌های الکترونیکی است که قابلیت انعطاف‌پذیری برای نمایش در دستگاه‌های مختلف را دارد. با استفاده از این ابزار، شما می‌توانید کتاب‌های الکترونیکی خود را با قابلیت‌های پیشرفته ایجاد کنید. این نرم‌افزار به شما امکان می‌دهد صفحات و فصل‌ها را ایجاد، ویرایش و سفارشی‌سازی کنید. همچنین، شما می‌توانید تصاویر، جداول، پیوندها و متن‌های مختلف را به کتاب‌های الکترونیکی اضافه کنید و فرمت آن‌ها را با استفاده از ابزارهای متنوع تنظیم کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Sigil را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Sigil :

– ایجاد و ویرایش کتاب‌های الکترونیکی با فرمت EPUB

– مدیریت صفحات، فصل‌ها و بخش‌های مختلف کتاب

– اضافه‌کردن تصاویر و چندرسانه‌ای‌ها

– انجام قالب‌بندی متن با استفاده از ابزارهای ویرایش متن

– ایجاد پیوندها و انتقال‌های داخلی در کتاب

– انجام ویرایش‌های متنی و تغییرات در ساختار کتاب

– نمایش پیش‌نمایش کتاب در زمان ویرایش

– انجام اصلاحات جزئی و تغییرات در کد HTML و CSS

– پشتیبانی از ویرایش WYSIWYG (What You See Is What You Get)

– ویرایش و اصلاح محتوا و خصوصیات فایل‌های EPUB

– امکان تنظیم ویژگی‌های مختلف کتاب مانند نویسنده، عنوان و…

– نمایش اشکال و تصاویر با کیفیت و دقت

– پشتیبانی از استفاده در ویندوز، مک و لینوکس

– ایجاد و ویرایش کتاب‌های الکترونیکی با استفاده از کدنویسی

– امکان جستجو و جایگزینی متن در کتاب

– ذخیره‌سازی کتاب در فرمت EPUB به‌طور کامل و مطابق استانداردهای بین‌المللی

– ایجاد جدول محتوا و نشان‌گذاری فصل‌ها و بخش‌ها

– ویرایش و تنظیم‌پذیری سبک‌ها و قالب‌های مختلف

– امکان واردکردن و ویرایش کدهای HTML و CSS

– نمایش ویرایش‌های متنی به‌صورت همزمان در پیش‌نمایش

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Sigil.cover1  300x182 - دانلود Sigil 2.0.1 - نرم افزار ساخت کتاب‌های الکترونیکی Sigil.cover2  300x291 - دانلود Sigil 2.0.1 - نرم افزار ساخت کتاب‌های الکترونیکی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 128 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR