دانلود Lenovo Vantage 10.2401.24 – نرم افزار بهینه‌سازی عملکرد لپ تاپ های لنوو

دانلود Lenovo Vantage 10.2401.24 - نرم افزار بهینه‌سازی عملکرد لپ تاپ های لنوو

 

دانلود Lenovo Vantage

| نرم افزار بهینه‌سازی عملکرد لپ تاپ های لنوو |

 

Lenovo Vantage 10.2401.24 نام یک ابزار جدید، کاربردی و بسیار مفید برای کاربران لپ تاپ های لنوو جهت بهبود عملکرد آن است. لنوو یکی از برندهای معروف در صنعت تولید لپ تاپ و تجهیزات رایانه‌ای است. این شرکت در سال 1984 در چین تأسیس شد و هم‌اکنون یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده لپ تاپ در جهان است. لپ تاپ‌های لنوو به دلیل کیفیت بالا، طراحی زیبا و قیمت مناسب در سراسر جهان محبوبیت بالایی دارند. در ایران نیز لپ تاپ‌های لنوو به دلیل کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب، بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته‌اند. این لپ تاپ‌ها دارای قابلیت‌های بسیاری هستند که باعث شده‌اند تا بین کاربران خانگی، دانشجویی و حتی تجاری بسیار مورد استفاده قرار گیرند.

برنامه‌ای که در این مطلب به شما معرفی خواهیم کرد، یک تبزتر مدیریت و پشتیبانی برای دستگاه‌های لنوو است. این برنامه به کاربران این امکان را می‌دهد که وضعیت سیستم خود، اطلاعات سیستم، به روز رسانی ها و دانلود درایورها را بررسی کرده و به بهترین شکل از دستگاه خود استفاده کنند. همچنین، با استفاده از این نرم افزار، کاربران می‌توانند به سرعت به ابزارهای مدیریت سیستم مثل تنظیمات باتری، تنظیمات وای فای و مدیریت دستگاه های جانبی دسترسی پیدا کنند. از قابلیت‌های دیگر این برنامه می‌توان به مانیتورینگ دمای سیستم، مصرف باتری و استفاده از اینترنت اشاره کرد. همچنین، با استفاده از این ابزار، کاربران می‌توانند به راحتی به بهترین شکل از دستگاه خود استفاده کنند و از مشکلات سیستمی جلوگیری کنند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Lenovo Vantage را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Lenovo Vantage :

– امکان کاستومایز کردن سیستم و تغییر در تنظیمات سخت افزار

– امکان بررسی گارانتی و دسترسی به آخرین آپدیت‌ها

– امکان عیب‌یابی سخت افزار

– امکان ارتقای پرفرمنس سیستم

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Lenovo Vantage.cover1  300x164 - دانلود Lenovo Vantage 10.2401.24 - نرم افزار بهینه‌سازی عملکرد لپ تاپ های لنوو Lenovo Vantage.cover2  300x164 - دانلود Lenovo Vantage 10.2401.24 - نرم افزار بهینه‌سازی عملکرد لپ تاپ های لنوو

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : Msixbundle
  • حجم : 428 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR