دانلود MSQRD 1.8.3 + Mod – سلفی گرفتن با ماسک های جذاب برای اندروید

دانلود MSQRD + Mod سلفی گرفتن با ماسک های جذاب برای اندروید

 

دانلود MSQRD برای اندروید

| نرم افزار سلفی گرفتن با ماسک های جذاب برای اندروید + نسخه Mod |

 

MSQRD 1.8.3 + Mod نام نرم افزاری به منظور تهیه عکس ها و ویدیوهای سلفی با ماسک های جذاب برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. اگر شما هم از کاربران شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام یا … باشید ، احتمالا این روز ها با تصاویری عجیب و غریب از دوستانتان مواجه شده اید ! ما نیز همانند شما بسیاری از جوکرهای وطنی را در اینگونه شبکه ها دیده ایم ! MSQRD نام اپلیکیشنی است که در نهایت سادگی این کار را برای شما انجام می دهد. این نرم افزار با الگوریتم های تشخیص چهره حرفه ای خود ، بخش های دقیقی از صورت شما را در حین انداختن سلفی تشخیص می دهد و ماسک مورد نظرتان را بر روی آن اعمال می کند.

MSQRD شما را قادر می سازد ماسک های سلبریتی ها را بر روی تصویر خود ست کنید ، نرم افزار ام اس کیو ار دی می تواند چهره شما را با انواع بازیگران و شخصیت های محبوب ترکیب کرده و یک سلفی بسیار جالب را در اختیارتان بگذارد. به عنوان مثال می توانید برای تصویر یا ویدیوی سلفی تان ، از چهره لئوناردو دی کاپریو و یا هیث لجر (جوکر) استفاده کنید و با اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی ، دوستانتان را شگفت زده کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار MSQRD را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

MSQRD1 MSQRD2

 

 

تغییرات در نسخه جدید:

– Changed Terms & Privacy Policy
– Added logging in with Facebook account
– Few stability fixes


مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 34 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR