دانلود بازی Euro Truck Driver 2018 3.5 – شبیه ساز کامیون اروپایی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Euro Truck Driver 2018 2.2 - شبیه ساز کامیون اروپایی 2018 برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Euro Truck Driver 2018 برای اندروید

| بازی شبیه ساز کامیون اروپایی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

 

Euro Truck Driver 2018 3.5 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی Ovidiu Pop است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان عزیز و محترم آماده کرده‌ایم، قرار است که شما را به سلطان جاده‌های اروپایی تبدیل کند! آیا دوست دارید که طعم واقعی حضور در جاده‌ها و بزرگراه‌ها با کامیون‌های سنگین را تجربه کنید؟اگر پاسخ مثبت است، پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه یکی از بهترین عناوین سری بازی‌های شبیه‌سازی کامیون را از دست ندهید!

در این بازی، شما به عنوان یک راننده کامیون خبره نقش‌آفرینی می‌کنید. این شغل هم مانند تمامی شغل‌های دیگر، چالش‌ها و سختی‌های خاص خود را دارد و شما در قبال محموله‌هایی که دریافت می‌کنید، باید مسئولیت‌پذیر باشید. بدین ترتیب، شما می‌توانید با دریافت سفارشات مختلف، محموله‌های مختلف را در میان شهرهای مختلف جابه‌جا کرده و بدین طریق درآمد خود را افزایش دهید. علاوه بر این‌ها، پلیر می‌تواند در هر زمان کامیون خود را شخصی‌سازی کرده و ضمن تجربه رانندگی در دنیایی آزاد، از کلیه جنبه‌های شغل رانندگی کامیون لذت ببرد. هم اکنون می توانید بازی Euro Truck Driver 2018 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Euro Truck Driver 2018 :

– دارا بودن کیفیت گرافیکی بسیار عالی و نزدیک به واقعیت

– امکان رانندگی با انواع کامیون‌های اروپایی

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه محیط‌های شهری

– قابلیت تنظیم دوربین از نمای داخلی/خارجی

– امکان بازی آنلاین و چند نفره

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Euro Truck Driver 20181 150x94 - دانلود بازی Euro Truck Driver 2018 3.5 - شبیه ساز کامیون اروپایی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Euro Truck Driver 20182 150x94 - دانلود بازی Euro Truck Driver 2018 3.5 - شبیه ساز کامیون اروپایی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Euro Truck Driver 20183 150x94 - دانلود بازی Euro Truck Driver 2018 3.5 - شبیه ساز کامیون اروپایی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Euro Truck Driver 20184 150x94 - دانلود بازی Euro Truck Driver 2018 3.5 - شبیه ساز کامیون اروپایی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 28 + 255 + 28 + 185 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR