خلاصه‌ نویسی از روی فیلم و صدا با هوش مصنوعی – Alphy

خلاصه‌ نویسی از روی فیلم و صدا با هوش مصنوعی - Alphy

 

خلاصه‌ نویسی از روی فیلم و صدا با هوش مصنوعی

| هوش مصنوعی Alphy؛ تبدیل صدا و صوت فیلم به نسخه خلاصه‌سازی شده |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما کاربران عزیز یک آموزش جدید و ساده را سراغ داریم که با استفاده از هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند تا بتوانید از روی صوت و یا ویدیو، محتوای آن را به صورت خلاصه شده و در قالب متن تحویل بگیرید. این سرویس جدید و کاربردی، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید فایل صوتی و یا ویدیویی خود را فراخوانی کنید و سپس به سادگی چند کلیک، محتوای خلاصه شده آن را دانلود کنید. استفاده از این سرویس، در مواقعی که نیاز به تهیه خلاصه‌ از یک فیلم مستند، فایل صوتی شامل سخنرانی یا … داشته باشید، می‌تواند بسیار مفید و کاربردی باشد و در زمان شما صرفه‌جویی کند.

با توجه به در دسترس بودن ابزارهای متعدد هوش مصنوعی از آغاز سال 2023، تاکنون صدها سرویس مختلف مبتنی بر این تکنولوژی معرفی و عرضه شده است که هریک بسته به شرایط خاص کاربرد دارند. این نرم افزار به شما کمک می‌کند تا بتوانید محتوای خلاصه شده مورد نظر خود را از روی فیلم و صدا استخراج کنید و به راحتی تحقیقات خود را تکمیل کنید. تنها کافی‌ست که وارد این وب‌سایت شده و فایل صوتی یا ویدیویی خود را وارد کرده و یا اینکه لینک آن را به وب‌سایت بسپارید تا در ادامه، نسخه خلاصه آن به همراه متن کامل محتوای آن در دسترس‌تان قرار گیرد. هم اکنون می توانید این آموزش مفید را در ادامه مطلب دنبال فرمایید.

 

 

 

وقت کافی برای دیدن یک ویدیو ندارم!

فرصت نمی‌کنم کل پادکست رو گوش بدم!

و …

از دغدغه‌های بسیاری از ما این است که می‌خواهیم نسخه خلاصه شده یک ویدیو یا فایل صوتی را داشته باشیم تا زمان کمتری را به آن اختصاص دهیم. در این زمینه، وب‌سایت Alphy می‌تواند تمام کار را بر عهده بگیرد. شما با این سرویس می‌توانید لینک صوت یا ویدیوی مورد نظر را وارد کرده و سپس با یک کلیک، نسخه خلاصه محتوای آن را دریافت کنید.

به طور کلی این وب‌سایت به دو روش کار می‌کند:

فایل صوتی / ویدیویی را از سیستم فراخوانی کنید.

لینک مربوطه را در آن درج کنید.

 

برای ورود به وب‌سایت کلیک کنید. Alphy.app

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR