دانلود بازی Crazy War 0.9.5.1 – جنگ دیوانه وار برای اندروید

دانلود بازی Crazy War 0.9.5.1 - جنگ دیوانه وار برای اندروید

 

دانلود بازی Crazy War برای اندروید

| بازی جنگ دیوانه وار برای اندروید |

 

Crazy War 0.9.5.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی Craft Games است. اگر شما هم از علاقمندان به سری بازی‌های ماین کرافت هستید، به شما توصیه می‌کنیم با دانلود بازی Crazy War، از تجربه کاراکترهای مکعبی و دوست‌داشتنی در دنیایی اکشن لذت ببرید! میدا نبرد در پیش روی شماست، البته از نوع دیوانه‌وار! در واقع شما و دشمنان در پیش روی هم قرار گرفته‌اید و این وظیفه‌ی شماست که در این میدان آتش و خون، به دشمن نشان دهید که چه کسی دارای مقام والاتر و قدرتمندتری است!

طراحی محیط گرافیکی این بازی، با سلیقه‌ی بسیار و جزئیات فراوان انجام گرفته و با موجود بودن انواع تجهیزات نظامی و جنگی، محال است که از انجام این بازی و شرکت در نبردهای آن خسته شوید! این بازی با دارا بودن امکان نبرد آنلاین، شما را قادر می‌سازد دوستان خود را به نبرد دعوت کنید و شانه به شانه‌ی آنان در کنار دشمنان خود ایستادگی کنید. هم اکنون می توانید بازی Crazy War را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Crazy War1 150x94 - دانلود بازی Crazy War 0.9.5.1 - جنگ دیوانه وار برای اندروید Crazy War2 150x94 - دانلود بازی Crazy War 0.9.5.1 - جنگ دیوانه وار برای اندروید Crazy War3 150x94 - دانلود بازی Crazy War 0.9.5.1 - جنگ دیوانه وار برای اندروید Crazy War4 150x94 - دانلود بازی Crazy War 0.9.5.1 - جنگ دیوانه وار برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 86 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR