دانلود AppPerfect Web Test 16.0.0.20220323-68 x86/x64 – نرم افزار تست صفحات وب

دانلود AppPerfect Web Test 16.0.0.20220323-68 x86/x64 - نرم افزار تست صفحات وب

 

دانلود AppPerfect Web Test

| نرم افزار تست صفحات وب |

 

AppPerfect Web Test 16.0.0.20220323-68 x86/x64 نام یک اپلیکیشن جدید و کاربردی برای تست فانکشنال و رگرسیون کاملا خودکار وب است که به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید وب اپلیکیشن خود را به شکل کامل و با جزئیات دقیق تست کنید. این برنامه، یک استودیوی تست کاملا خودکار و قدرتمند برای دولوپرها و متخصصین تست نرم افزار است که ده‌ها ویژگی کاربردی و قوی را در خود جای داده تا افراد فعال در حوزه طراحی و توسعه وب‌سایت و همچنین تست نرم افزارهای تحت وب بتوانند کلیه انتظارات خود در این زمینه را برآورده کنند.

کلیه محصولات نرم افزاری به منظور برطرف کردن دسته‌ای از نیازهای کارکردی توسعه پیدا می‌کنند. تست فانکشنال می‌تواند بر مبنای عملکرد فنی، بیزنسی و یا فرآیندی باشد. از این روی، فانکشنال تستینگ یکی از حوزه‌های مهم تست نرم افزار محسوب می‌شود و طی آن، انتظار این است که رفتار یک اپلیکیشن مطابق با انتظارات موجود تست شود. فانکشنال تستینگ، یکی از مراحل مهم در تهیه و توسعه نرم افزار است که می‌تواند کیفیت کارکرد را بهبود بخشد و خطرات احتمالی در چرخه عمر محصول را کاهش دهد. علاوه بر این، با توسعه یک فیچر جدید در نرم افزار، نیاز است که از کارکرد سایر بخش‌ها نیز اطمینان حاصل شود تا در رفتار کلی برنامه، اثرات مخرب پیش نیاید. این نرم افزار می‌تواند هردوی این نیازها را مطابق با نیاز دولوپر و تستر پوشش دهد و ده‌ها امکان جامع و کاربردی در این زمینه را در خود جای داده تا بتوانید از آن بهره ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار AppPerfect Web Test را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AppPerfect Web Test :

– امکان ضبط کردن فرآیند در حال اجرا در صفحه وب و قابلیت تکرار کردن آن تا دفعات نامحدود

– امکان کار بر اساس المنت‌های موجود در صفحه وب

– امکان ویرایش کردن تست‌ها در محیط گرافیکی

– قابلیت تست پارامتریک

– امکان ولیدیت کردن ریسپانس سرور در ریکوئست‌ها

– قابلیت اسکریپت‌نویسی برای تست خودکار

– امکان تهیه گزارشات جامع و کاربردی

– قابلیت زمان‌بندی اجرای تست‌ها با امکان نمایش اعلان

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AppPerfect Web Test.cover1  300x216 - دانلود AppPerfect Web Test 16.0.0.20220323-68 x86/x64 - نرم افزار تست صفحات وب AppPerfect Web Test.cover2  300x216 - دانلود AppPerfect Web Test 16.0.0.20220323-68 x86/x64 - نرم افزار تست صفحات وب

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 292/299 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR