دانلود Abelssoft CryptBox 2021 v9.0.57 – نرم افزار قفل گذاری روی فایل های ویندوز

دانلود Abelssoft CryptBox - نرم افزار قفل گذاری روی فایل های ویندوز

دانلود Abelssoft CryptBox

| نرم افزار قفل گذاری روی فایل های ویندوز |

 

Abelssoft CryptBox نام نرم افزاری است که داده های شخصی شما را به راحتی رمزگذاری و محافظت می کند. این برنامه به شکلی طراحی شده است که درایو ها معمولی به نظر می رسند و اثری از قفل گذاری برروی فایل ها نیست. این برنامه اطلاعات شما را با الگوریتم AES-256 رمزگذاری می کند که برای اطلاعات بسیار محرمانه در ایالات متحده تأیید شده است. بدافزار ها قادر هستند حافظه رم را به منظور جاسوسی رمز های عبور کنترل کنند. سازنده این برنامه به اندازه ای به امنیت کاربران خود توجه داشته است که اطلاعات ذخیره شده برروی حافظه رم کامپیوتر را هم در نظر گرفته است.

 

حافظه رم در برابر بدافزار ها ایمن است یعنی اگر رمز عبور یا پرونده ای را از طریق کلیپ بورد کپی می کنید CryptBox آن ها را رمزگذاری می کند تا به هیچ شکلی نتوان به آن ها دسترسی پیدا کرد. استفاده از این برنامه به لطف دستیار های کاربردی و نسخه جدید رابط کاربری بسیار آسان است و به راحتی می توان فایل ها و یا کل پوشه ها را رمزگذاری کرد فقط باید برنامه را باز کنید و پرونده های مورد نظر را در CryptBox-Safe قرار دهید.

 

ویژگی های Abelssoft CryptBox:
– استفاده از استاندارد رمزنگاری پیشرفته AES-256
– پشتیبانی رایگان از طریق ایمیل
– بروزرسانی مداوم و همیشگی الگوریتم های امنیتی
– حفاظت از اطلاعات موجود در حافظه رم کامپیوتر
– محیطی ساده و رابط کاربری هوشمند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود Abelssoft CryptBox - نرم افزار قفل گذاری روی فایل های ویندوز



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR