دانلود بازی آمیرزا Amirza 5.6 – چالش جذاب و سرگرم کننده کلمات ایرانی برای اندروید

دانلود بازی آمیرزا Amirza - چالش جذاب و سرگرم کننده کلمات ایرانی برای اندروید

 

دانلود بازی آمیرزا برای اندروید

| چالش جذاب و سرگرم کننده کلمات ایرانی برای اندروید |

 

آمیرزا Amirza 5.6 جدیدترین نسخه از بازی محبوب و سرگرم‌کننده حدس کلمات ایرانی می‌باشد که به عنوان برترین بازی وطنی سال 96 در مارکت‌های فارسی زبان انتخاب شده است. آمیرزا بازی معمایی و جذابی است که در تمامی مراحل خود، ذهن پلیر را به شدت درگیر خود می‌کند. امروزه بسیاری از سازندگان بازی‌های دنیای دیجیتال، صرفا بر کیفیت گرافیکی و محوریت داستانی آن تمرکز دارند. در میان توسعه‌دهندگان فارسی زبان، تعدادی از آن‌ها نسبت به زبان و ادبیات فارسی ارزش و احترام خاصی قائل شده و سعی بر آن داشته‌اند تا با پروژه‌های خود، از این زبان شیرین و دوست‌داشتنی حمایت کنند. استودیوی بازی‌سازی «نردبان اندیشه فردا» به عنوان سازنده این بازی محبوب و منتخب، تا اینجای کار توانسته ضمن عرضه بازی باقلوا و اکنون، «آمیرزا»، موفقیت قابل توجهی را کسب نماید.

شاید برایتان جالب باشد که یک بازی ایرانی بتواند در میان خیل عظیمی از عناوین پرقدرت بازی‌های جهان، به عنوان بهترین و محبوب‌ترین بازی مارکت‌های فارسی زبان انتخاب شود! ولی واقعیت امر این است که سازندگان بازی آمیرزا با به‌کارگیری عناصر اصیل و سنتی فارسی در فضای کلی بازی، توانسته‌اند توجه بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های فارسی را به خود جلب کنند. در این بازی شما باید هوش و ذکاوت خود را در بین بزرگان و میرزاهای عرصه کلمات محک بزنید و اعتبار خود را افزایش دهید؛ از میرزا دلاک مشتمالیان گرفته تا میرزا عالم خرمند همه و همه رقیبان سرسختی برای شما خواهند بود. به طور کلی، این بازی اندرویدی محبوب و جذاب تعداد 500 مرحله مختلف را در خود دارد که شما را تا مدت‌ها با خود سرگرم خواهد کرد. هم اکنون می توانید بازی آمیرزا برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی آمیرزا :

– مناسب برای علاقه‌مندان به سری بازی‌های بومی و وطنی

– دارا بودن محیط گرافیکی بسیار زیبا و اصیل

– دارا بودن تعداد 500 مرحله سرگرم‌کننده و جذاب

– انیمیشن‌های زیبا

– پخش موسیقی اصیل ایرانی در طول مراحل

– گرافیک تماشایی

– دارا بودن گیم‌پلی چند صد ساعته!

– کمک به بهبود حافظه

– مناسب برای تمام سنین

 

 

تغییرات در نسخه جدید:

– افزوده شدن 40 مرحله جدید
– رفع مشکلات گزارش شده

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Amirza1 90x150 - دانلود بازی آمیرزا Amirza 5.6 - چالش جذاب و سرگرم کننده کلمات ایرانی برای اندروید Amirza2 90x150 - دانلود بازی آمیرزا Amirza 5.6 - چالش جذاب و سرگرم کننده کلمات ایرانی برای اندروید Amirza3 90x150 - دانلود بازی آمیرزا Amirza 5.6 - چالش جذاب و سرگرم کننده کلمات ایرانی برای اندروید Amirza4 90x150 - دانلود بازی آمیرزا Amirza 5.6 - چالش جذاب و سرگرم کننده کلمات ایرانی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 49 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR