دانلود Master Packager Dev 1.0.6 Enterprise – ساخت سریع بسته‌های نصبی MSI/MSIX برای دولوپرها

دانلود Master Packager Dev 1.0.6 Enterprise - ساخت سریع بسته‌های نصبی MSI/MSIX برای دولوپرها

 

دانلود Master Packager Dev

| ساخت سریع بسته‌های نصبی MSI/MSIX برای دولوپرها |

 

Master Packager Dev 1.0.6 Enterprise نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و بسیار مفدی برای دولوپرها است که به کمک آن می‌توانند بسته‌های نصبی مربوط به برنامه یا بازی‌های خود را بسازند و با سهولت بیشتری محصول خود را منتشر کنند. این نرم افزار، هرگونه نگرانی برای ساخت بسته‌های نصبی را از بین می‌برد تا شما بتوانید صرفا بر روی محصول خود تمرکز کرده و خروجی MSI/MSIX خود را با سرعت و سادگی تهیه کنید. فایل فرمت‌های MSI (Microsoft Installer) و MSIX (Microsoft Installer Package) از طرف شرکت مایکروسافت برای بسته‌بندی و نصب برنامه‌ها در سیستم‌های عامل ویندوز استفاده می‌شود. این فرمتها برای اجرای آسان و نگهداری مناسب برنامه‌ها در ویندوز طراحی شده اند. فایلهای MSI و MSIX شامل اطلاعات و دستورات لازم برای نصب برنامه، تنظیمات سیستم و پیکربندی مورد نیاز است.

برای ساخت فایلهای MSI و MSIX، نرم‌افزارهایی وجود دارند که به برنامه‌نویسان امکان می‌دهند پرونده‌ها و کدهای خود را به یک بسته نصبی تبدیل کنند. این نرم‌افزارها دارای ویژگی‌ها و ابزارهای مختلفی هستند که در تولید یک بسته نصبی کاربرد دارند. در این مطلب، یکی از ابزارهای کاربردی و بسیار قوی در زمینه‌ی ساخت بسته‌های نصبی بدون نیاز به طی مراحل دشوار و پیچیده را به شما معرفی می‌کنیم که قادر است بسته‌های نصبی مورد نیاز شما را با سهولت و سادگی بسیار در دسترس‌تان قرار دهد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Master Packager Dev را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Master Packager Dev :

– ساخته شده برای دولوپرها

– فراهم‌سازی امکان توزیع و نصب اپلیکیشن بدون نیاز به یادگیری طریقه‌ی کارکرد MSI/MSIX

– خودکارسازی کامل فرآیند ساخت بسته‌های نصبی

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Master Packager Dev.cover1  300x206 - دانلود Master Packager Dev 1.0.6 Enterprise - ساخت سریع بسته‌های نصبی MSI/MSIX برای دولوپرها Master Packager Dev.cover2  300x169 - دانلود Master Packager Dev 1.0.6 Enterprise - ساخت سریع بسته‌های نصبی MSI/MSIX برای دولوپرها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 33.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR