دانلود Cool Battery Saver 1.3.0 Ad Free – نرم افزار بهینه سازی باتری اندروید

دانلود Cool Battery Saver 1.3.0 Ad Free - نرم افزار بهینه سازی باتری اندروید

 

دانلود Cool Battery Saver برای اندروید

| نرم افزار بهبود مصرف باتری اندروید |

 

Cool Battery Saver 1.3.0 Ad Free نرم افزاری جدید و قدرتمند، به منظور مدیریت مصرف انرژی در گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. ایا شما هم از مشکل تخلیه سریع باتری گوشی یا تبلت اندرویدی تان گله مند هستید؟ در این مطلب از سایت یاس دانلود، شما عزیزان را با راهکاری آشنا می کنیم که به واسطه آن می توان در مصرف انرژی دستگاه اندرویدی خود تا حد قابل ملاحظه ای صرفه جوئی کرده و مدت زمان نگهداری شارژ آن را افزایش دهید. این نرم افزار می تواند در هر لحظه از زمان، مدت زمان باقی مانده تا اتمام شارژ باتری را برای شما به نمایش بگذارد، همچنین می توانید با بهره گیری از حالات صرفه جوئی، عمر باتری خود را تا 50% افزایش دهید.

Cool Battery Saver شما را قادر می سازد حافظه رم را برای جلوگیری از تخلیه سریع باتری توسط اپلیکیشن های در حال اجرا پاک سازی کنید و سخت افزاری کلی تلفن همراه خود را برای بهبود مصرف انرژی بهینه سازی کنید. از سایر امکانات این نرم افزار قدرتمند می توان به نمایش پارامترهای دقیق باتری، بهینه سازی با یک کلیک، رته بندی مصرف انرژی در دستگاه و پروفایل های از پیش آمده شده برای بهبود مصرف باتری اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار Cool Battery Saver را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Cool Battery Saver :

– دارا بودن تست مصرف باتری با ابزاری حرفه ای و پیشرفته

– نمایش مقدار شارژ باقی مانده و مدت زمان آن

– رتبه بندی اپلیکیشن های پر مصرف و غیرفعال سازی موارد خاص

– امکان بهینه سازی و فشرده سازی اپلیکیشن ها با یک کلیک

– پیشنهاد سه حالت مختلف شارژ شامل شارژ سریع، شارژ کامل، شارژ قطره ای

– دارا بودن پروفایل های ذخیره انرژی هوشمند

– دارا بودن پوسته های بسیار زیبا و جذاب

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Cool Battery Saver1 84x150 - دانلود Cool Battery Saver 1.3.0 Ad Free - نرم افزار بهینه سازی باتری اندروید Cool Battery Saver2 84x150 - دانلود Cool Battery Saver 1.3.0 Ad Free - نرم افزار بهینه سازی باتری اندروید Cool Battery Saver3 84x150 - دانلود Cool Battery Saver 1.3.0 Ad Free - نرم افزار بهینه سازی باتری اندروید Cool Battery Saver4 84x150 - دانلود Cool Battery Saver 1.3.0 Ad Free - نرم افزار بهینه سازی باتری اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR