چگونه وب سایت یاس دانلود را به هوم اسکرین گوشی های اندروید اضافه کنیم؟

چگونه وب سایت یاس دانلود را به هوم اسکرین گوشی های اندروید اضافه کنیم؟

 

دسترسی سریع به وب سایت یاس دانلود

| آموزش اضافه کردن آیکون یاس دانلود به هوم اسکرین |

 

اضافه کردن سایت به هوم اسکرین اندروید نام آموزشی کاربردی مخصوص گوشی ها و تبلت های اندرویدی است که در این مطلب از سایت یاس دانلود ، برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته ایم. اگر شما هم روزانه به دفعات از وب سایت ما بازدید می کنید ، در اینجا قصد دارید این کار را برایتان بسیار ساده تر کنیم. در این آموزش یاد میگیرید که چگونه با اپلیکیشن Chrome در گوشی های اندرویدی ، آیکون وب سایت ما را همانند یک اپلیکیشن به هوم اسکرین خود استفاده کنید.

این آموزش مناسب آن دسته از افرادی است که می خواهند دسترسی سریع تری به وب سایت های مورد علاقه شان داشته باشند. بدین ترتیب شما می توانید تنها با انتخاب آیکون یاس دانلود در هوم اسکرین دستگاه های خود ، سریعا به www.YasDL.com هدایت شوید. ما را در ادامه این آموزش در ادامه مطلب همراهی کنید. هم اکنون می توانید ادامه این آموزش مفید را به صورت رایگان در ادامه مطلب سایت یاس دانلود مطلعه نمایید.

 

 

 

قدم اول :

آخرین نسخه مرورگر گوگل کروم اندروید را دانلود کرده و آن را بر روی دستگاهتان نصب کنید. به www.YasDL.com مراجعه کنید.

 

YasHome1

 

قدم دوم :

بر روی دکمه “3 نقطه” تاچ کرده و گزینه Add To Home Screen را بزنید.

 

YasHome2

 

قدم سوم :

در این کادر می توانید نام آیکون مورد نظرتان را تعیین کنید. (به عنوان مثال : یاس دانلود)

 

YasHome3

 

قدم چهارم :

از این پس می توانید با انتخاب آیکونی که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، مستقیما به وب سایت ما مراجعه نمایید.

 

YasHome4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR