دانلود Parallel Space Multi Accounts 4.0.7941 MOD Ad Free – نصب و راه اندازی چند اکانت همزمان در اندروید

دانلود Parallel Space Multi Accounts 4.0.7941 [MOD Ad Free] - نصب و راه اندازی چند اکانت همزمان در اندروید

 

دانلود Parallel Space Multi Accounts برای اندروید

| نصب و راه اندازی چند اکانت همزمان در اندروید |

 

Parallel Space Multi Accounts 4.0.7941 MOD Ad Free نام یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های گوگل پلی استور، با توجه به آمار فوق‌العاده‌ی تعداد نصب و امتیاز دریافتی از سوی کاربران است. این اپلیکیشن بی نظیر که توسط استودیوی نرم‌افزاری LBE Tech در مارکت اندروید عرضه گردیده، تاکنون به تعداد 100 میلیون مرتبه از سوی کاربران، تنها در گوگل پلی استور دانلود شده و توانسته امتیاز 4.6 از 5.0 را به خود اختصاص دهد. وظیفه اصلی این نرم افزار، تهیه یک نسخه کلون از اپلیکیشن‌های شما و امکان استفاده از چندین اکنات مختلف به صورت همزمان است. برای مثال توسط این اپلیکیشن، می‌توانید نرم افزار تلگرام را برای بار دوم یا سوم بر روی گوشی خود نصب کرده و در هریک از آن‌ها، اکانت جداگانه‌ای را راه‌اندازی نمایید.

این اپلیکیشن، که در دسته برترین‌های مارکت اندروید است، به شما این قابلیت را می‌دهد که از برنامه‌ها و بازی‌های مورد نظر خود، نسخه‌های کلون تهیه کرده و آنان را در کنار نسخه اصلی برنامه نصب کنید. برای مثال شما می‌ـوانید اپلیکیشن‌های تلگرام را در رنگ‌ها و استایل‌های مختلف، در کنار همدیگر نصب کنید و حساب‌های مختلفی را در آنان راه‌اندازی کنید. به طور کلی از این برنامه، می‌ـوانید برای کلون‌سازی انواه برنامه‌ها و بازی‌ها از جمله واتس‌اپ، فیسبوک، تلگرام، اینستاگرام، کلش آف کلنز و … استفاده کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Parallel Space Multi Accounts را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Parallel Space Multi Accounts :

– امکان لاگین به اکانت‌های مختلف از یک دستگاه

– قابلیت برقراری تعادل بین زندگی شخصی و کاری کاربر

– امکان بازی کردن با 2 یوزر مختلف

– ایجاد یک فضای موازی برای تمامی برنامه‌ها و بازی‌ها

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Parallel Space1 84x150 - دانلود Parallel Space Multi Accounts 4.0.7941 MOD Ad Free - نصب و راه اندازی چند اکانت همزمان در اندروید Parallel Space2 84x150 - دانلود Parallel Space Multi Accounts 4.0.7941 MOD Ad Free - نصب و راه اندازی چند اکانت همزمان در اندروید Parallel Space3 84x150 - دانلود Parallel Space Multi Accounts 4.0.7941 MOD Ad Free - نصب و راه اندازی چند اکانت همزمان در اندروید Parallel Space4 84x150 - دانلود Parallel Space Multi Accounts 4.0.7941 MOD Ad Free - نصب و راه اندازی چند اکانت همزمان در اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR