دانلود بازی Train Valley 2 The Pandeia Project برای PC

دانلود بازی Train Valley 2 Workshop Gems Ruby برای PC

 

دانلود بازی Train Valley 2 برای کامپیوتر

| بازی ساخت‌وساز راه‌آهن |

| نسخه TiNYiSO |

 

بروزرسانی در تاریخ 1402/04/24: نسخه جدید Train Valley 2 The Pandeia Project-TiNYiSO به همراه تمامی DLCها جایگزین شد…

Train Valley 2 The Pandeia Project بازی کم حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2018 توسط Flazm ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما گیمرهای عزیز آماده کرده‌ایم، یک شبیه‌سازی مهیج و معمایی از ساخت مسیرهای ریلی است. در این بازی، شما امپراطوری ساخت‌وساز راه‌آهن خود را همزمان با انقلاب صنعتی تاسیس می‌کنید. با توجه به نوپا بودن این سیستم جدید، بسیاری از شهرها و صنایع از آن استقبال بی‌نظیری خواهند کرد؛ از این رو شما باید خودتان را برای یک کسب و کار پر رونق و واقعی آماده کنید!

ماموریت‌های شما در این بازی، از ساخت انواع ریل‌های آهنی آغاز می‌شود. در ادامه می‌توانید لوکوموتیوهای مختلف را خریداری کرده و ویژگی‌های آنان را به مرور زمان ارتقا دهید. با حمل و نقل کالاها و یا جابه‌جایی مسافرین، می‌توانید روز به روز سرمایه خود را افزایش دهید؛ البته باید توجه داشت که رعایت زمان برای جلوگیری از تاخیر حرکت قطارها نیز نکته‌ای است که باید در تمام مدت بازی مدنظر داشته باشید. در این بازی مجموعا 50 مرحله مختلف برای پلیرها در نظر گرفته شده است که طی آن می‌توان ده‌ها قطار مختلف را خریداری و به کسب و کار رونق بخشید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Train Valley 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Train Valley 21 1 300x169 - دانلود بازی Train Valley 2 The Pandeia Project برای PC Train Valley 22 300x169 - دانلود بازی Train Valley 2 The Pandeia Project برای PC

 

Train Valley 23 300x169 - دانلود بازی Train Valley 2 The Pandeia Project برای PC Train Valley 24 300x169 - دانلود بازی Train Valley 2 The Pandeia Project برای PC

 

تریلر بازی Train Valley 2 :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP (SP3)
Processor: Intel Core 2 Duo E4500 @ 2.2GHz or AMD Athlon 64 X2 5600+ @ 2.8 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: ATi Radeon HD 2400 or NVIDIA GeForce 7600
DirectX: Version 9.0
Storage: 1 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 495 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR