دانلود بازی Spelunker Party برای PC

دانلود بازی Spelunker Party برای PC

 

دانلود بازی Spelunker Party برای کامپیوتر

| بازی اسپلونکر پارتی |

| نسخه SKIDROW |

 

Spelunker Party بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2017 توسط Square Enix ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در شب تاریکی و آرام، ناگهان شنیده شدن یک صدای بسیار بلند و ترسناک، Spelunkette را با آشفتگی از خواب بیدار کرد. ستاره‌ای دنباله‌دار بر زمین برخورد کرده و در پی آن، اتفاقات عجیب و غریبی شروع به رخ دادن کرده‌اند. گفته می‌شود که این اتفاق، موجب پنهان شدن چیزی در زیر پوسته زمین شده است؛ بنابراین می‌بایست برای کشف این اشیای ناشناخته، ماجراجویی جدیدی را در پیش بگیرید.

حال شما نیز به منظور کشف اسرار زیرزمینی، در اکتشاف غارها هستید. تله‌ها و موجودات شیطانی بسیاری در انتظار شما هستند و دنیای زیرزمین را بسیار غیرقابل پیش‌بینی کرده‌اند. گویی که این اتفاق نادر سبب شده دنیایی جدید و ناشناخته در زیر زمین شکل بگیرد. حال شما می‌بایست با استفاده از ابزارهای موجود از قبیل بمب و مهارت‌هایی خاص، صخره‌ها را از سر راه برداشته و برای کشف اسرار زیرزمینی، این ماجراجویی جذاب را در پیش بگیرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Spelunker Party را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Spelunker Party1 300x169 - دانلود بازی Spelunker Party برای PC Spelunker Party2 300x169 - دانلود بازی Spelunker Party برای PC

 

Spelunker Party3 300x169 - دانلود بازی Spelunker Party برای PC Spelunker Party4 300x169 - دانلود بازی Spelunker Party برای PC

 

تریلر بازی Spelunker Party:

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Processor: Core i3 2.00GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce GT240(512MB)

سیستم پیشنهادی :

Processor: Core i3 2.40GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GT730(VRAM 1GB)

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 3.3 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR