دانلود SHAREall PRO File Transfer 1.0 – نرم افزار جدید انتقال فایل برای اندروید

دانلود SHAREall PRO File Transfer 1.0 - نرم افزار جدید انتقال فایل برای اندروید

 

دانلود SHAREall PRO File Transfer برای اندروید

| نرم افزار جدید انتقال فایل برای اندروید |

 

SHAREall PRO File Transfer 1.0 نام نسخه حرفه ای و پولی نرم افزار جدید انتقال فایل، با استفاده از تکنولوژی وای فای، مخصوص شما کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. اپلیکیشن جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما در نظر گرفته ایم، ساعاتی پیش از سوی استودیوی نرم افزاری Q4U Mobile Apps، در گوگلی پلی استور عرضه گردیده و به عنوان یکی از رقیب های نرم افزارهایی همچون SHAREit و ZAPYA به شمار می آید. اگر به خاطر داشته باشید، تا چند سال گذشته یکی از محبوب ترین تکنولوژی های انتقال بی سیم اطلاعات، استفاده از بلوتوث بود. اما با ورود نرم افزارهایی همچون شیر ایت و زاپیا به پلت فرم های هوشمند، انتقال بی سیم داده ها، معنا و مفهوم تازه ای به خود گرفت.

توسط SHAREall PRO File Transfer می توانید اطلاعات مورد نظر خود را با سرعتی چشم گیر و فوق العاده به سایر دستگاه ها ارسال کنید. این برنامه شما را قادر می سازد انواع داده های مورد نظر خود از جمله تصاویر، فیلم ها، فایل های صوتی و حتی اپلیکیشن های نصب شده را به دوستان خود ارسال کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار SHAREall PRO File Transfer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Life Time Alarm Clock :

– فاقد هرگونه تبلیغات مزاحم

– امکان انتقال 1 گیگابایت از اطلاعات با سرعتی بسیار بالا و به صورت کاملا آفلاین

– امکان محافظت از داده های انتقالی با رمزهای قدرتمند

– سرعت 200 برابری نسبت به تکنولوژی انتقال با بلوتوث

– امکان انتقال انواع فایل های صوتی، ویدیویی، گرافیکی، اپلیکیشن ها و …

– امکان بک آپ/ریستور اپلیکیشن ها

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SHAREall PRO File Transfer1 90x150 - دانلود SHAREall PRO File Transfer 1.0 - نرم افزار جدید انتقال فایل برای اندروید SHAREall PRO File Transfer2 90x150 - دانلود SHAREall PRO File Transfer 1.0 - نرم افزار جدید انتقال فایل برای اندروید SHAREall PRO File Transfer3 90x150 - دانلود SHAREall PRO File Transfer 1.0 - نرم افزار جدید انتقال فایل برای اندروید SHAREall PRO File Transfer4 90x150 - دانلود SHAREall PRO File Transfer 1.0 - نرم افزار جدید انتقال فایل برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR