دانلود Nox App Player 7.0.5.9 Win/Mac – شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر

دانلود Nox App Player 6.2.8.0 - شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر

 

دانلود Nox App Player

| نرم افزار شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر |

 

Nox App Player 7.0.5.9 Win/Mac نام نرم افزاری حرفه ای در زمینه شبیه سازی محیط سیستم عامل اندروید در محیط کامپیوتر است. به کمک این نرم افزار شما می توانید یک محیط کامل اندروید را در کامپیوترهای دسکتاپ و یا لپ تاپ های خود تجربه کنید ، محیط این نرم افزار شبیه ساز اندروید در کامپیوترهای شما به گونه ای است که دقیقاً حس و حالی مطابق با محیط دیوایس های اندرویدی دارد. در صورتی که کامپیوتر کاربر از نمایشگر لمسی پشتیبانی کند ، این نرم افزار او را قادر می سازد تا بتواند از محیط اندروید به صورت کاملا لمسی درست مثل گوشی ها و تبلت های اندرویدی استفاده کند.

این نرم افزار یک شبیه ساز کامل و رسمی از اندروید 4.4.2 با پشتیبانی و ادغام سازی با فروشگاه Google Play است. بنابراین علاوه بر آن که شما می توانید APK های فعلی خود را در آن نصب کنید ، بلکه می توانید اپلیکیشن های مورد نظر خود را نیز از فروشگاه رسمی گوگل پلی دانلود و بر روی اندروید مجازی خود نصب کنید. Nox App Player کاربر را قادر می سازد تا بتواند این سیستم عامل را چندین مرتبه در ویندوز خود اجرا کند و در هریک ، تعدادی بی شمار از اپلیکیشن های مورد نظر خود را اجرا کند.  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Nox App Player را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Nox App Player :

– تجربه کامل و حرفه ای محیط اندروید در ویندوز

– شبیه سازی کامل اندروید 4.4.2 در ویندوز

– ادغام سازی کامل با فروشگاه گوگل پلی

– پشتیبانی از دستگاه های ورودی نظیر فلش دیسک ، مموری کارت و گیم پد برای انجام بازی ها با دسته های بازی

– قابلیت مولتی پلیر (امکان اجرای نرم افزار به صورت متعدد)

– مصرف بهینه CPU/RAM

 

 

 



مهرگان آی‌تی


Minimum System Requirements

You require making sure that your PC is running on a 2.2 GHz processor.

Minimum 2 GB of RAM is required for Nox App Player to run on its full capacity.

1 GB Video Memory is a must.

Minimum 1 GB Graphics Card is a must.

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 596/622 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR