دانلود NeuroSolutions 7.1.0 Pro / Student x86/x64 – نرم افزار تخصصی شبکه‌های عصبی

دانلود NeuroSolutions 7.1.0 Pro / Student x86/x64 - نرم افزار تخصصی شبکه‌های عصبی

 

دانلود NeuroSolutions

| نرم افزار تخصصی شبکه‌های عصبی |

 

NeuroSolutions 7.1.0 Pro / Student x86/x64 نام یک نرم افزار پیشرفته و حرفه‌ای در زمینه یادگیری ماشین و شبکه‌های عصبی است که مهندسین رشته هوش مصنوعی کامپیوتر می‌توانند از آن برای محاسبات خود استفاده کنند. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، دانشمندان سعی بر آن دارند تا با شناخت دقیق‌تری از اعضای بدن انسان، عملکرد آن‌ها را در رایانه شبیه‌سازی کنند. هوش مصنوعی، مفهومی است که بسیاری از شرکت‌های پیشرو در زمینه تکنولوژی با تمرکز بر آن سعی می‌کنند تا نمونه‌ای مشابه از سیستم عصبی مغز انسان را در رایانه پیاده‌سازی نمایند. مثلا شرکت گوگل با استفاده از سیستم یادگیری ماشین، لیست پیشنهادی از آهنگ‌ها را به کاربر ارائه می‌کند. اینگونه سیستم‌ها در کاربرد امروزی تکنولوژی، عملکردی مهم و اساسی داشته و روز به روز بر شناخت ما نسبت به فعالیت اعضای بدن می‌افزایند.

نرم افزاری که در این مطلب ازس ایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، یک ابزار ساده در زمینه شبکه‌های عصبی برای ویندوز است. این نرم افزار، یک طراحی شبکه‌ای از هوش مصنوعی پیشرفته و الگوریتم‌های یادگیرنده را در خود دارد که با بهره‌گیری از نمای مشابه آن به نرم افزار اکسل، می‌توان بسیاری از محاسبات و نیازها در زمینه هوش مصنوعی و شبکه‌های عصبی را به انجام رساند. انجام آنالیزهای خوشه‌ای، پیش‌بینی‌های ورزشی، طبقه‌بندی‌های پزشکی و … از جمله زمینه‌هایی است که با استفاده از این نرم افزار می‌توان آنان را به انجام رساند. هم اکنون می توانید نرم افزار NeuroSolutions را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار NeuroSolutions :

– مناسب برای انجام محاسبات مورد نیاز مهندسین رشته هوش مصنوعی

– قابلیت آنالیز داده‌ها از داده‌های اس‌کیو‌ال سرور، اکسل، فایل‌های متنی و …

– امکان استخراج داده‌ها برای جستجوی روابط بین آنان

– دارا بودن بازدهی بسیار عالی برای داده‌های سنگین

– امکان پیاده‌سازی سریع و آسان شبکه‌های عصبی

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

NeuroSolutions.cover1  300x258 - دانلود NeuroSolutions 7.1.0 Pro / Student x86/x64 - نرم افزار تخصصی شبکه‌های عصبی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 57 + 70 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR