دانلود NVIDIA Nsight 2023.2.1.23188 – بیلد و دیباگ اپلیکیشن‌های گرافیکی

دانلود NVIDIA Nsight 2023.2.1.23188 - بیلد و دیباگ اپلیکیشن‌های گرافیکی

 

دانلود NVIDIA Nsight

| بیلد و دیباگ اپلیکیشن‌های گرافیکی |

 

NVIDIA Nsight 2023.2.1.23188 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و قدرتمند در زمینه‌ی Build, Debug, Profile, Trace کردن اپلیکیشن‌های گرافیکی (شامل نرم افزار و بازی) با استفاده از CUDA C/C++, OpenCL, DirectCompute, Direct3D, OpenGL و … است. اگر به یک ویرایشگر گرافیکی پیشرفته فکر می‌کنید (مثلا یک اپلیکیشن CAD یا یک بازی)، احتمالا به خوبی از اهمیت بالای پرفرمنس گرافیکی آن می‌دانید. ساخت چنین محصولاتی، می‌بایست تا حد ممکن از نظر CPU/GPU بهینه‌سازی شده باشد تا کاربران بییشتری بتوانند با کانفیگ‌های مختلف سیستمی از امکانات آن بهره ببرند.

NVIDIA Nsight یک مجموعه ابزار توسعه نرم‌افزار GPU است که توسط شرکت NVIDIA توسعه داده شده است. این ابزار به مهندسان و توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد تا برنامه‌ها و کدهای مرتبط با پردازنده‌های گرافیکی NVIDIA را بررسی، پیش‌بینی، و بهینه‌سازی کنند. با استفاده از این ابزار، مهندسان می‌توانند عملکرد و رفتار برنامه‌ها در معماری GPU انویدیا را بهبود بخشند و از قدرت کامل پردازنده‌های گرافیکی استفاده کنند. این پلتفرم به شما امکانی خواهد داد تا بتوانید به ادیتور یکپارچه‌ی CUDA نیز دسترسی داشته و کدها را با سرعت بیشتری تولید و از آن‌ها در طیف گسترده‌ای از پروژه‌ها استفاده کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار NVIDIA Nsight را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار NVIDIA Nsight :

– امکان دیباگ و مموری چک کردن GPU CUDA

– امکان یکپارچگی با Visual Studio

– قابلیت دیباگ کرنل CUDA

– امکان دیباگ Direct3D shader / frame

– امکان Direct3D Pixel History, Dynamic Shader Editing

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

NVIDIA Nsight.cover1  300x188 - دانلود NVIDIA Nsight 2023.2.1.23188 - بیلد و دیباگ اپلیکیشن‌های گرافیکی NVIDIA Nsight.cover2  300x245 - دانلود NVIDIA Nsight 2023.2.1.23188 - بیلد و دیباگ اپلیکیشن‌های گرافیکی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 527 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR