دانلود City Art Search 5.8.0.3 – زیباسازی تصویر پس‌زمینه و لاک اسکرین ویندوز

دانلود City Art Search 5.8.0.3 - زیباسازی تصویر پس‌زمینه و لاک اسکرین ویندوز

 

دانلود City Art Search

| زیباسازی تصویر پس‌زمینه و لاک اسکرین ویندوز |

 

City Art Search 5.8.0.3 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و مفید برای کاربران سیستم‌عامل ویندوز است تا افراد بتوانند محیط کاربری سیستم خود بسیار زیبا و جذاب‌تر کنند. با این برنامه، شما می‌توانید در میان آثار هنری معروف در سراسر دنیا به شکل رایگان کاوش کرده و هریک از آن‌ها را انتخاب و بر روی تصویر پس‌زمینه ویندوز و یا نمای لاک اسکرین ست کنید. این اپلیکیشن که به طور رسمی توسط مایکروسافت ارائه شده، یکی از قدیمی‌ترین ابزارهایی است که برای ست کردن خودکار تصویر پس‌زمینه یا لاک اسکرین برای اولین بار در سال 2014 برای ویندوز 8.1 منتشر شد. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید هر چند ساعت یک بار، یکی از آثار زیبای دنیای هنر را ار اینترنت دریافت و آن را بر روی صفحه نمایش خود تنظیم کنید.

برای تماشا و تجربه استفاده از نقاشی‌ها، مجسمه‌ها و شگفتی‌های دنیای معماری نیازی به مدارک هنری ندارید. هرچند که شاید این شانس برای همه ما نباشد که بسیاری از این آثار را از نزدیک ببینیم، شاید بد نباشد که از طریق یک روش ساده و آسان بتوانید تصویر باکیفیت آن‌ها را در دسترس داشته باشیم. مایکروسافت، ابزاری مخصوص به این کار را معرفی کرده که یک پایگاه داده بسیار گسترده از آثار هنری را در خود دارد تا شما بتوانید با جستجوی آنچه که به آن علاقه دارید، اطلاعات دقیقی را درباره هنرمندان مربوطه کسب کرده و تصاویر اورجینال نقاشی‌های آن‌ها را دانلود و به عنوان پس‌زمینه و یا لاک اسکرین ویندوز تنظیم کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Translatium برای کامپیوتر و ویندوز را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار City Art Search :

– امکان بروزرسانی خودکار تصویر لاک اسکرین در بازه‌های زمانی دلخواه

– امکان تنظیم تصاویر پس‌زمینه و لاک اسکرین به صورت رندم از روی تصاویر هنری و شناخته شده در دنیا

– امکان تهیه لیست شخصی برای نگهداری آثار محبوب

– امکان دسترسی سریع به نسخه اصلی و باکیفیت بیش از 10 هزار اثر هنری مختلف

– دارا بودن اطلاعات جامع و مفید در رابطه با هریک از آثار هنری

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

City Art Search.cover2  300x169 - دانلود City Art Search 5.8.0.3 - زیباسازی تصویر پس‌زمینه و لاک اسکرین ویندوز City Art Search.cover1  300x169 - دانلود City Art Search 5.8.0.3 - زیباسازی تصویر پس‌زمینه و لاک اسکرین ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : AppxBundle
  • حجم : 28 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR