دانلود شیریت برای کامپیوتر و ویندوز SHAREit 4.0.6.177 PC Win/Mac

دانلود شیریت برای کامپیوتر و ویندوز SHAREit

 

دانلود شیریت برای کامپیوتر

| نرم افزار انتقال بی سیم فایل ها با شیریت برای کامپیوتر و ویندوز |

 

شیریت SHAREit 4.0.6.177 PC Win/Mac نام نرم افزاری جدید از دسته ابزارهای انتقال فایل به صورت بی سیم با فناوری WiFi است که می تواند فایل های شما را با سرعتی بسیار بالا در میان انواع دستگاه ها منتقل کند. SHAREit به شما این امکان را می دهد که بتوانید انواع اطلاعات نظیر تصاویر ، ویدیوها و موزیک ها را با سرعتی بسیار بالا در میان انواع دستگاه ها انتقال دهید ، مهم نیست حجم فایل ارسالی یا دریافتی چقدر باشد ، در واقع شیریت می تواند فایل هایی از 1 مگابایت تا 100 گیگابایت را با سرعتی بسیار بالا ارسل و دریافت کند. شریت ابزاری است که بدون نیاز به اتصال اینترنتی ، شما را قادر می سازد در میان انواع دستگاه های خود نظیر اسمارت فون ، تبلت ، کامپیوتر ، آیفون و… فایل های دلخواهتان را انتقال دهید. شیریت یک محصول نرم افزاری پیشرفته و قدرتمند در زمینه به‌اشتراک‌گذاری سریع و آسان انواع دیتا به صورت بی‌سیم بین گوشی‌های موبایل، تبلت و رایانه است. اگر شما هم از دسته افرادی باشید که روند پیشرفت تکنولوژی را از یک یا دو دهه قبل تا به امروز به چشم دیده‌اند، احتمالا به خوبی با دردسرهایی که یک کاربر تا همین چند سال قبل با آن دست و پنجه نرم می‌کرد به خوبی آشنا هستید. در ابتدا، روش انتقال دیتا بین چندین دستگاه مختلف استفاده از فلاپی و سپس دیسک CD/DVD بود. با پیشرفت هرچه بیشتر تکنولوژی ذخیره فایل، حافظه‌های فلش، مموری کارت و هارد دیسک اکسترنال تا حد زیادی توانستند مشکلات موجود در طرق قدیمی را برطرف کنند. رفته رفته سر و کله‌ی گوشی‌های موبایل پیدا شد و با پیشرفت پلتفرم‌ و سیستم‌عامل موجود بر روی این دستگاه‌ها، انتقال و به‌اشتراک‌گذاری دیتا شکل و شمایل جدیدتری به خود گرفت. انتقال دیتا از طریق اینفرارد و سپس بلوتوث، به سرعت توانستند در آن سال‌ها مخاطبان بسیار زیادی پیدا کنند؛ مخصوصا اینکه به کمک بلوتوث می‌شد با وجود فاصله چند متری با گوشی موبایل یا دستگاه مقصد، اطلاعات را به صورت بی‌سیم منتقل کرد.

 

در ابتدا، ابزاری تحت عنوان زاپیا (ZAPYA) به عنوان یک نرم افزار قوی در این زمینه مطرح شد. تقریبا هم افراد به این سمت سوق داده شدند که برای انتقال دیتا بر بستر وای‌فای، حتما لازم است که زاپیا را بر روی گوشی موبایل خود نصب و از طریق آن به ارسال و دریافت دیتا بپردازند. اما این ابزار به مرور زمان نتوانست جایگاه خود را در بین کاربران حفظ کند؛ چرا که غولی با نام شیریت (SHAREit) پا به این عرصه نهاده بود. بد نیست که در همینجا، نگاهی به تاریخچه شیریت داشته باشیم. شیریت، یک شرکت چینی واقع در شهر پکن است که در آوریل 2015 تاسیس شد. این سرویس در واقع یک بخش از محصولات لنوو (Lenovo) بود؛ اما کمی بعد از این شرکت جدا شد و استقلال خود را به دست آورد. این شرکت، اپلیکیشنی به عنوان شیرایت تولید می‌کند که با انواع مختلف پلتفرم‌ها سازگار است و به کاربران آن این امکان را می‌دهد که بتوانند انواع مختلف دیتا را به صورت بی‌سیم و با سرعتی باورنکردنی به همدیگر منتقل کنند.  حال که کمی با کمپانی سازنده این اپ آشنا شدیم، بهتر است به طور مستقیم به امکانات متعدد این برنامه بپردازیم.

بازار داغ بلوتوث و محبوبیت روز افزون این تکنولوژی به شرکت سازنده تراشه آن این فرصت را داد که سال به سال با معرفی نسل تازه‌ای از این تکنولوژی، میزان “برد” و سرعت انتقال را افزایش دهد. در همین دوران که بلوتوث به عنوان یک تکنولوژی یکه‌تاز در زمینه به‌اشتراک‌گذاری اطلاعات فعالیت می‌کرد، ناگهان بحث داغ انتقال بی‌سیم دیتا بر بستر شبکه وایرلس (Wi-Fi) داغ شد. زمانی که گوشی‌‌های هوشمند اندروید/iOS به بازار راه پیدا کردند، تقریبا می‌شد گفت که دیگر کمتری کاربری را می‌توان دید که از بلوتوث به عنوان بستر مناسب برای انتقال دیتا استفاده کند و این شد که استفاده از تکنولوژی بلوتوث از آن زمان تاکنون برای انتقال دیتا تقریبا منسوخ شده و کاربرد آن تنها محدود به ارتباط با اسپیکرهای بی‌سیم، هندزفری بلوتوث و … شده است. اما روش جدید چه مزایایی داشت که توانست به سرعت بلوتوث را کنار بزند و به عنوان یک بستر محبوب در بین کاربران مطرح شود؟ سرعت فوق‌العاده! کلمه کلیدی که نقش بسیار مهمی در منسوخ شدن بلوتوث داشت؛ به عنوان مثال در تکنولوژی بلوتوث به منظور انتقال یک فایل صوتی (موزیک) به گوشی مقصد، حداقل به 5 دقیقه زمان نیاز بود؛ این در حالی‌ست که تکنولوژی وای‌فای این امکان را به کاربران می‌داد که بتوانند دیتای مشابه را در کمتر از 5 ثانیه منتقل کنند. SHAREit ، با دارا بودن بیش از 300 میلیون کاربر در سراسر دنیا ، می تواند فایل های شما را با سرعت 20 مگابایت بر ثانیه منتقل کند. این سرعت دقیقاً 200 برابر سرعت انتقال فایل در تکنولوژی بلوتوث است ! به کمک نرم افزار شیریت می توانید نسخه های پشتیبان از شماره تلفن ها ، پیامک ها ، تصاویر ، موزیک ها و ویدیوها را به کامپیوتر منتقل کنید ؛ تمامی این کار ها در زمانی کوتاه و آن هم به صورت بی سیم امکان پذیر هستند ! هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار شیریت SHAREit برای کامپیوتر و ویندوز را از وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید و از امکانات متعدد آن برای به‌اشتراک‌گذاری سریع و آسان اطلاعات نهایت بهره را ببرید.

 

 

اپلیکیشن شیریت یک نرم افزار فوق‌العاده برای به‌اشتراک‌گذاری انواع مختلف اطلاعات نظیر فیلم، موزیک، والپیپر، تصاویر متحرک، اپلیکیشن، اسناد مختلف و … است که با استفاده از آن شما می‌توانید اطلاعات مورد نظر خود را به صورت بی‌سیم با دیگر دوستان خود به اشتراک بگذارید. در توضیحات این ابزار می‌خوانیم که شیریت تا 200 برابر به نسبت ببلوتوث سریع‌تر است و در حالت ایده‌آل دیتای شما را با سرعت 20 مگابایت در ثانیه منتقل می‌کند. هیچ محدودیتی در فرمت‌های قابل انتقال در این بستر نیست و شما با استفاده از آن به سادگی می‌توانید انواع مختلف اطلاعات کم‌حجم و یا حجیم خود را بین چندین دیوایس مختلف به‌اشتراک بگذارید. مزیت مهمی که شیریت در قیاس با سرویس بلوتوث داشت این بود که محدودیتی در نوع دیوایس‌ها نمی‌توان برای آن قائل شد. در واقع شما بر روی هر سیستم‌عاملی که باشید، نسخه‌ای از شیریت بر روی آن برای شما قابل دسترس و نصب است. محدودیتی که هنوز هم بسیاری از کاربران شرکت اپل با آن دست و پنجه نرم می‌کنند این است که به هیچ طریقی نمی‌توان از بلوتوث دستگاه به عنوان روشی برای تبادل اطلاعات با دیگر دستگاه‌ها استفاده کرد. شیریت توانست این محدودیت را به کلی از بین بردارد و در واقع شما می‌توانید با نصب کردن این اپ از اپ استور، به راحتی اطلاعات دیگر کاربران در ویندوز، مک، اندروید و یا دیگر آیفون‌ها را دریافت کنید و یا اینکه اطلاعات مورد نظر خود را نیز با آن‌ها به اشتراک بگذارید. نصب و طریقه کار با این اپلیکیشن بسیار ساده و آسان است؛ تنها کافی‌ست که این اپ را بر روی موبایل یا راینه خود نصب کنید. اکنون این امکان برای شما مهیاست که بتوانید اطلاعات مورد نیاز خود را بین رایانه و موبایل به راحتی منتقل کنید؛ آن‌هم به صورت بی‌سیم و با سرعتی باورنکردنی!

 

 

ویژگی های نرم افزار شیریت SHAREit :

– قابلیت انتقال سریع انواع داده ها

– دارا بودن نسخه های مختلف برای اندروید ، iOS ، ویندوز و ویندوز فون

– امکان تبادل فایل در میان انواع دستگاه ها صرف نظر از سیستم عامل

–  قابلیت ارسال فایل بین دو PC

– امکان تبادل سریع فایل با سرعت 20 مگابایت بر ثانیه

– گرفتن بکاپ از گشوی توسط کامپیوتر

– شناخته شده به عنوان سریع‌ترین راهکار موجود برای انتقال بی‌سیم اطلاعات در دنیا

– دارا بودن سرعت 200 برابری نسبت به تکنولوژی بلوتوث برای انتقال دیتا

– امکان انتقال داده داده‌ها بدون افت کیفیت

– ساپورت کامل تصاویر، موزیک‌ها، اپلیکیشن‌ها و … برای انتقال

– دارا بودن ویدیو پلیر داخلی با امکان پشتیبانی از انواع فرمت‌ها

– امکان نصب و راه‌اندازی سریع و آسان

– امکان مدیریت آسان فایل‌ها با فایل منیجر قدرتمند

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– سازگاری با تمام و ویندوز های 32 و 64 بیتی 7 ، 8 و ویندوز 10

 

 

سوالات متداول:

شیریت ویندوز بر روی چه ویندوزهایی نصب می شود؟

شیریت بر روی تمام ویندوزهای 7/8/10 قابل نصب می باشد.

 

آیا می توان فایلی را بین دو کامپیوتر منتقل کرد؟

بله فایل ها را بین هر سیستمی که دارای شیریت باشد مستقل از پلتفرم مبدا و مقصد، می توان منتقل کرد.

 

چه نوع فایل هایی رو می توان توسط شریت انتقال داد؟

همه نوع فایل ها از جمله تصاویر، موزیک‌ها، اپلیکیشن‌ها، فیلم ها و … را می توان توسط شیریت منتقل کرد.

 

 

سیستم مورد نیاز  :

Windows XP / Vista / 7 / 8 / 8 64-bit / 10 / 10 64-bit



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.88 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR