دانلود Safe Startup Pro 4.08 + Portable – نرم افزار مدیریت استارت آپ ویندوز

دانلود Safe Startup 4.05 + Portable - نرم افزار مدیریت استارت آپ ویندوز

 

دانلود Safe Startup

| نرم افزار مدیریت استارت آپ ویندوز |

 

Safe Startup Pro 4.08 + Portable قادر است استارت آپ ویندوز را به طور دقیق تحت کنترل خود درآورد و هر نرم افزار جدیدی که می خواهد به صورت خودکار با روشن شدن سیستم اجرا گردد را به اطلاع شما برساند. همانطور که می دانید، استارت آپ ویندوز قسمتی است که برخی نرم افزارها به طور خودکار، بعد از بالا آمدن ویندوز اجرا می شوند. در بسیاری موارد، این ویژگی به جای آنکه مفید واقع شود، موجب افت سرعت سیستم و اشغال شدن بیهوده ی فضای رم و پردازنده می شود. اگر شما نیز می خواهید اجرای خودکار اپلیکیشن ها را تحت کنترل خود درآورید، ما به شما نرم افزار کم حجم و رایگان Safe Startup را پیشنهاد می کنیم.

توسط این نرم افزار، شمامی توانید به طور کامل لیستی از نرم افزارهای استارت آپ را مشاهده و در صورت تمایل خود به آنان اجازه دهید و یا این اجازه را از آنان بگیرید. حتی در برخی موارد، نرم افزارهایی که به طور خودکار با ویندوز اجرا می شوند، نقش جاسوسی و یا مخرب را بر عهده دارند، به کمک این نرم افزار به سادگی می توانید فعالیت همه آنان را متوقف کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Safe Startup را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Safe Startup :

– مدیریت کامل استارت آپ ویندوز

– بررسی کامل اپلیکیشن های استارت آپ ویندوز

– نمایش پراسس های مخفی در پس زمینه ویندوز

– افزایش سرعت کارکرد سیستم و جلوگیری از اشغال بیهوده حافظه و پردازنده

– عملکرد دائم در پس زمینه و هشدار برای اضافه شدن رکوردهای جدید

– قابلیت بازیابی رکوردهای حذف شده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1 + 2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR