دانلود Glary Tracks Eraser 5.0.1.262 – پاک سازی ردپاها در ویندوز

دانلود Glary Tracks Eraser 5.0.1.201 + Portable - پاک سازی ردپاها در ویندوز

 

دانلود Glary Tracks Eraser

| نرم افزار پاک سازی ردپاها در ویندوز |

 

Glary Tracks Eraser 5.0.1.262 نام نرم افزاری به منظور حفظ حریم خصوصی در محیط ویندوز ، پاک سازی ردپاها و تلاش هایی برای به دست آوردن آخرین فعالیت های شما در ویندوز است. سیستم عامل ویندوز ، قادر است فعالیت های کاربران را در محیط های مختلف ضبط کرده و آنان را در خود نگهداری کند. به عنوان مثال یکی از این ثبت و ضبط فعالیت ها ، بخش تاریخچه ها در مرورگرهای اینترنتی است. همچنین در قسمت هایی از ویندوز ، شما می توانید اپلیکیشن هایی که اخیراً مورد استفاده قرار گرفته اند را نیز مشاهده کنید. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، قصد داریم شما کاربران گرامی را با نرم افزاری جهت از بین بردن این ردپاها آشنا کنیم.

Glary Tracks Eraser نرم افزاری بسیار مفید مخصوص کاربران شخصی و کمپانی ها است تا بتوانید از شر فعالیت های ضبط شده بر روی سیستم جلوگیری کنید. این کار علاوه بر آنکه حریم خصوصی شما را در استفاده از کامپیوتر حفظ می کند ، قادر است حجم وسیعی از داده ها را از بین ببرد و بدین وسیله فضای ازاد بیشتری را در اختیار شما قرار دهد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Glary Tracks Eraser را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Glary Tracks Eraser :

– پاک سازی فعالیت های ضبط شده بر روی ویندوز

– امکان حذف کردن ردپاهای کاری در انواع مرورگرهای وب

– از بین بردن هیستوری و کوکی های مرورگرهایی همچون فایرفاکس ، گوگل کروم ، اینترنت اکسپلورر و …

– آزادسازی فضای ذخیره سازی در هارد دیسک

– از بین بردن تنظیمات مربوط به نرم افزارهای گوناگون

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR