بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی چیست؟

ارسال پیامک تبلیغاتی

 

بهترین زمان ارسال اس‌ام اس تبلیغاتی

پر واضح است که بسته به هر کسب و کار، انتخاب زمان ارسال پیامک باید متفاوت در نظر گرفته شود. در واقع فرض کنید فروشگاه عرضه لوازم بهداشتی دارید و تصمیم گرفته‌اید بازاریابی پیامکی انجام دهید. در وهله‌ی اول انتخاب ساعت مناسب فوق‌العاده دارای اهمیت است. اگر ساعت ۷ صبح اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی کنید، مطمئناً در آن زمان فقط کله‌پز‌ها بیدار هستند و عملاً بازدهی تبلیغات صفر است. این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که اگر وقت و بی‌وقت مزاحم افراد شوید، مسلماً محبوبیت‌تان را از دست می‌دهید. به طور کلی توصیه می‌کنیم که حتماً برای تبلیغات، زمان ارسال پیامک تبلیغاتی را بر اساس نوع خدماتی که عرضه می‌کنید، محاسبه و بر همان اساس اقدام کنید.

 

همه‌ی کسب و کار‌ها باید از روش‌های بازاریابی مناسبی استفاده کنند که از جمله بهترین‌ها در این زمینه بکارگیری از سامانه پیامکی است. اما موضوع اصلی در رابطه با استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی، تشخیص زمان ارسال پیامک تبلیغاتی است که بسیاری از مدیران مجموعه‌ها اطلاعی در این خصوص ندارند. اصلاً به همین دلیل است که در اکثر موارد بازاریابی درستی ندارند و هر آنچه که در این خصوص هزینه می‌کنند، بازخوردی شایسته‌ای دیده نمی‌شود. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم درباره‌ی زمان ارسال پیامک تبلیغاتی صحبت کنیم و در واقع به یک راهنمای کلی برای همه‌ی مشاغل خواهیم پرداخت.

ارسال پیامک تبلیغاتی بر حسب نرخ پاسخ

یکی از مواردی که باید در زمان ارسال پیامک بازاریابی که به وسیله سامانه پیامکی انجام می‌شود، در نظر داشت نرخ پاسخ است که به خوبی می‌تواند بازدهی را افزایش دهد. در واقع مهم‌ترین مسأله‌ای که باید در این خصوص مورد توجه قرار بگیرد، این است که مخاطبان‌تان را شناسایی کنید و به خوبی بدانید که این افراد در چه ساعاتی احتمال اینکه مشغول به کار باشند، وجود دارد. برای مثال زمان ارسال پیامک تبلیغاتی برای آن‌هایی که کار اداری دارند، بهتر است در ساعاتی از شبانه روز انجام شود که در اداره حضور ندارند، لذا فقط در این صورت است که شانس پاسخگویی به بازاریابی‌تان افزایش می‌یابد.

 

بررسی روز‌های هفته در ارسال پیامک تبلیغاتی

برای اینکه بتوانید بهترین روز هفته را برای ارسال پیامک تبلیغاتی انتخاب کنید، پر واضح است که باز هم باید به بررسی نوع کسب و کارتان بپردازید. برای مثال کسب و کار‌هایی مانند رستوران‌ها، کافه‌ها و مواردی از این دست، به آن صورت روز‌های هفته در نحوه بازاریابی پیامکی‌شان تأثیر ندارد چرا که همه‌ی ما به غذا و نوشیدنی در طول هفته نیاز داریم. اما بعضی از مشاغل می‌توانند از کمپین‌هایی مانند «خرید سر ماه» و یا «استفاده از کد تخفیف در روز خاصی از هفته» و موارد مشابه استفاده کنند که این موضوع می‌تواند بعضی از روز‌های هفته را برای افراد خاص دل‌پذیر کند. ضمناً در نظر داشته باشید که معمولاً روز‌های تعطیل مناسب ارسال پیامک بازاریابی نیست چرا که عموم افراد وقت‌شان را برای استراحت صرف می‌کنند.

بازه‌های زمانی مناسب برای تبلیغات پیامکی

پر واضح است که زمان ارسال پیامک تبلیغاتی باید وقتی در نظر گرفته شود که ارزش بیشتری دارد. برای مثال اگر یک رستوران در ساعت ۱۱: ۳۰ صبح کارمندان یا کارکنان یک اداره را به صرف ناهار دعوت کند، بهترین نتیجه را دریافت خواهد کرد تا اینکه از همان ابتدای صبح و یا در ساعت شلوغی کار در صدد جذب مشتری باشد. در واقع باز هم به این موضوع می‌رسیم که باید بر اساس نوع کسب و کارتان نسبت به ارسال پیامک تبلیغاتی اقدام نمایید تا شاهد اثرات بازاریابی به این روش باشید.
به طور کلی اگر کسب و کارتان به صورتی است که تا ۱۲ ظهر فعالیت‌تان را ادامه می‌دهید، بهترین زمان برای ارسال پیامک انبوه، بین ساعات ۸ الی ۱۲ ظهر است. در واقع در این مدت بسیاری از افراد با گوشی‌هایشان مشغول هستند و حتی‌ایمیل‌شان را بررسی می‌کنند که نشان می‌دهد وقت آزادتری برای بررسی پیشنهادهای‌تان دارند.
از طرف دیگر کسب و کار‌هایی که در نیمه دوم روز فعالیت دارند، می‌توانند از ساعات کاری ارسال پیامک از ۱۷ الی ۲۰ استفاده کنند. گفتنی است که طبق تجربه ارسال پیامک بازاریابی پس از ساعت ۲۱ نتایج جالبی نداشته است. با این حال احتمال اینکه برخی از کسب و کار در آن زمان به نتایج فوق‌العاده‌ای دست یابند، وجود دارد که توصیه می‌کنیم حتماً این موضوع را برای فعالیتی که در آن مشغول هستید، در نظر داشته باشید.

 

نکات مهم در زمان ارسال پیامک تبلیغاتی

در این بخش به مواردی اشاره می‌کنیم که اهمیت به آن‌ها می‌تواند شما را در انتخاب بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی کمک کند. این موارد عبارتند از:
شناخت مخاطبان. مدیران کسب و کار‌ها باید بدانند که قرار است برای چه کسانی پیامک تبلیغاتی ارسال کنند. این موضوع به خوبی می‌تواند به افزایش درآمد و بازدهی کمک کند.
سنجیدن زمان‌های مختلف. گاهاً شاید لازم باشد زمان‌های مختلفی را برای ارسال پیامک امتحان کنید تا بهترین زمان را استخراج نمایید. از این کار واهمه نداشته باشید چرا که با مشخص شدن بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی همه‌ی هزینه‌ها به شما باز خواهد گشت.
عدم استفاده از ساعت‌های رند. ممکن است فکر کنید استفاده از این تکنیک مؤثر است، اما بسیاری از برند‌های معروف بکارگیری از این روش را توصیه نمی‌کنند. بنابراین پافشاری در ارسال پیامک بازاریابی در رأس یک ساعت ممکن است نتیجه عکس داشته باشد.

 

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تا به موارد بااهمیتی درباره‌ی زمان ارسال پیامک تبلیغاتی اشاره کنیم چرا که همه‌ی کسب و کار‌ها باید در این خصوص بهترین روش را در نظر داشته باشند تا به موفقیت دست یابند. گفتنی است که امروزه بکارگیری از پنل پیامکی از جمله راه‌کار‌های افزایش فروش است که حتی بهترین مراکز نیز از آن بهره می‌برند. حال اگر قصد دارید برای کسب و کارتان از این شیوه برای درآمدزایی استفاده کنید، توصیه می‌کنیم که از یک مرکز معتبر ارسال پیامک انبوه استفاده کنید که پیشنهاد ما در این خصوص بکارگیری از تیم تخصصی وب وان است. از مزیت‌های استفاده از این مجموعه نیز می‌توان به تعرفه‌ی مناسب، ارسال پیامک به لیست سیاه و… اشاره کرد.

 

/ پایان
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و یاس دانلود هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR