دانلود بازی Countersnipe 1.0.2 – ماموریت تک‌تیرانداز برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Countersnipe 1.0.2 - ماموریت تک‌تیرانداز برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Countersnipe برای اندروید

| بازی ماموریت تک‌تیرانداز برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Countersnipe 1.0.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی ninja kiwi است. در صورتی که شما هم از علاقه‌مندان به بازی‌هایی در سبک اول شخص هستید، ما برایتان عنوان تازه‌ای را سراغ داریم که می‌تواند مجموعه‌ای از ماموریت‌های نفس‌گیر و پرتنش را در قالب یک تک‌تیرانداز ماهر برایتان به تصویر بکشد. اگر فکر می‌کنید که برای تجربه ماموریت‌هایی این‌چنینی آمادگی کامل دارید، پس این گوی و این میدان! یک جنگ همه‌جانبه در بین دو جناح مختلف شکل گرفته که گروهی از آن‌ها خود را مدافعین ثبات دنیا نامیده و دیگری را به عنوان قهرمان یک نظم نوین جهانی می‌شناسند. شما در ابتدای بازی، جناح مورد نظر خود را انتخاب و گزینش اسلحه را آغاز می‌کنید.

پس از انجام این کار، شما می‌توانید اسلحه خود را سفارشی کرده و آن را برای تجربه یک ماموریت مهم آماده کنید. ماموریت‌هایی که در مراحل مختلف این بازی به شما محول می‌شود، شامل تیراندازی به سمت اعضای جناح مقابل از نقاط گوناگون است. به منظور موفقیت در تیراندازی خود، شما باید برای انجام این شلیک‌ها به اندازه کافی تمرین کرده و برای این کار آماده شده باشید. امکان تغییر در سلاح، قابلیت ارتقا دادن توانایی و قدرت تخریب اسلحه و امکان نقش‌آفرینی در ده‌ها ماموریت مختلف و جذاب از مهم‌ترین خصوصیات این بازی به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید بازی Countersnipe را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Countersnipe :

– دارا بودن سه نقشه وسیع با خصوصیات جذاب و چشم‌نواز

– تنوع بسیار در موقعیت‌های تیراندازی

– امکان تمرین در مهارت تیراندازی

– دارا بودن ده‌ها اسلحه مختلف با قابلیت شخصی‌سازی

– امکان ایفای نقش در مجموعه 180 مرحله مختلف

– امکان گزینش شخصیت بازی از میان 8 کاراکتر مختلف

– گرافیک بسیار عالی و چشم‌نواز

– صداپردازی مبتنی بر واقعیت سلاح‌ها

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Countersnipe1 150x84 - دانلود بازی Countersnipe 1.0.2 - ماموریت تک‌تیرانداز برای اندروید + نسخه بی نهایت Countersnipe2 150x84 - دانلود بازی Countersnipe 1.0.2 - ماموریت تک‌تیرانداز برای اندروید + نسخه بی نهایت Countersnipe3 150x84 - دانلود بازی Countersnipe 1.0.2 - ماموریت تک‌تیرانداز برای اندروید + نسخه بی نهایت Countersnipe4 150x84 - دانلود بازی Countersnipe 1.0.2 - ماموریت تک‌تیرانداز برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 75 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR