دانلود بازی Bowmasters 5.5.17 – کمانداران حرفه ای برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Bowmasters 1.1.1 - کمانداران حرفه ای برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Bowmasters برای اندروید

| بازی کمانداران حرفه ای برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Bowmasters 5.5.17 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی Miniclip.com است. اگر فکر می‌کنید که در نشانه‌گیری و تیراندازی مهارتی خاص و ویژه دارید، بنابراین در بازی کمانداران حرفه‌ای می‌توانید به خوبی خودتان را به دشمنان ثابت کنید! در این بازی شما می‌توانید کاراکتر مورد نظر خودتان را از میان تعداد مختلفی از آنان انتخاب کرده و با بهره‌گیری از سلاح‌های موجود، با آنان وارد نبردهایی حماسی شوید. نبردهای این بازی، کاملا واقع‌گرایانه و مبتنی بر فیزیک هستند و تجربه این بازی، لذت و هیجان خاصی را به شما القا خواهد کرد.

نکته مهمی که در این بازی باید مدنظر قرار دهید، این است که هریک از سلاح‌ها قابلیت نشانه‌گیری دقیقی دارند. از این رو، شما باید با یک نشانه‌گیری دقیق، تیراندازی صحیحی را به سمت هدف انجام دهید. برخی از سلاح‌ها، دارای امکانات بیشتری نسبت به نمونه‌های ساده هستند و با لمس کردن صفحه نمایش بعد از پرتاب، می‌توان ویژگی جدیدی از آنان را به اجرا درآورد و میزان آسیب‌رسانی به دشمنان را افزایش داد. هم اکنون می توانید بازی Bowmasters را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Bowmasters :

– دارا بودن تعداد 14 کاراکتر منحصر به فرد و بسیار جذاب

– امکان بهره‌گیری از تعداد 41 سلاح مختلف برای مبارزات فیزیکی

– امکان تجربه دوئل‌های حماسی با دوستان

– قابلیت تجربه گیم‌پلی بازی در حالات مختلف

– دارا بودن پاداش‌های متنوع

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Bowmasters1 150x94 - دانلود بازی Bowmasters 5.5.17 - کمانداران حرفه ای برای اندروید + نسخه بی نهایت Bowmasters2 150x94 - دانلود بازی Bowmasters 5.5.17 - کمانداران حرفه ای برای اندروید + نسخه بی نهایت Bowmasters3 150x94 - دانلود بازی Bowmasters 5.5.17 - کمانداران حرفه ای برای اندروید + نسخه بی نهایت Bowmasters4 150x94 - دانلود بازی Bowmasters 5.5.17 - کمانداران حرفه ای برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 150/131 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR