دانلود Basic Hardware Inventory 7.09 – مشاهده اطلاعات سخت افزار سیستم در شبکه

دانلود Basic Hardware Inventory 7.09 - مشاهده اطلاعات سخت افزار سیستم در شبکه

 

دانلود ‏‏‎ Basic Hardware Inventory

| مشاهده اطلاعات سخت افزار سیستم |

 

Basic Hardware Inventory 7.09 نام یک محصول نرم افزاری جدید و رایگان در زمینه دسترسی به اطلاعات سخت افزاری سیستم است که به کمک آن کاربران می‌توانند اطلاعاتی کامل از مشخصات سیستم را مشاهده کنند. از آنجا که این برنامه به شکل قابل حمل طراحی شده، نیازی به طی کردن فرآیند نصب پیچیده هم ندارد و کاربر با کپی کردن آن بر روی فلش درایو و حافظه‌های قابل حمل، در هر سیستمی می‌تواند از امکانات آن بهره ببرد. شما با این برنامه به راحتی می‌توانید اطلاعات مربوط به هریک از سیستم‌های موجود در شبکه را ببینید و اطلاعات کاملی از آن را جمع‌آوری کنید.

از این برنامه کاربر می‌تواند در شبکه‌های کامپیوتری برای دسترسی به اطلاعات مورد نیاز خود نهایت بهره را ببرد. تنها کافی‌ست که این برنامه را اجرا کنید و در ادامه با چند کلیک ساده، به اطلاعات مورد نظر خود برای هریک از سیستم‌های موجود در شبکه دست پیدا کنید. این برنامه می‌تواند اطلاعات مورد نظر شما برای گزارش‌گیری را به صورت انتخابی آماده نماید تا بتوانید اطلاعاتی از پردازنده، رم، هارد درایو، کارت گرافیک و … را مشاهده و آن‌ها را در فایل‌های متنی ذخیره نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار Basic Hardware Inventory را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Basic Hardware Inventory :

– امکان مشاهده مشخصات سخت‌افزاری سیستم‌ها در شبکه

– مناسب برای کارکنان بخش فناوری اطلاعات در ادارات

– امکان گزارش‌گیری از مشخصات سخت افزار و نرم افزار سیستم‌ها و گزارش‌گیری از آن‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Basic Hardware Inventory.cover1  119x150 - دانلود Basic Hardware Inventory 7.09 - مشاهده اطلاعات سخت افزار سیستم در شبکه Basic Hardware Inventory.cover2  119x150 - دانلود Basic Hardware Inventory 7.09 - مشاهده اطلاعات سخت افزار سیستم در شبکه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 50 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR