دانلود AVS Audio Converter 10.2.1.630 + Portable – نرم افزار تبدیل فرمت های صوتی

دانلود AVS Audio Converter 10.0.5.614 - نرم افزار تبدیل فرمت های صوتی

 

دانلود AVS Audio Converter

| نرم افزار تبدیل فرمت های صوتی |

 

AVS Audio Converter 10.2.1.630 + Portable نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه تبدیل و ویرایش فایل های صوتی و همچنین ساخت رینگتون های گوشی های موبایل است. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که بتوانید فایل های صوتی را در میان طیف وسیعی از انواع فرمت های صوتی از قبیل MP3, FLAC, OGG, AAC, M4A, M4B, M4R, AMR, WMA, VOX و … به همدیگر تبدیل کنید. این نرم افزار با پشتیبانی از حالت تبدیل دسته جمعی ، شما را قادر می سازد با یک کلیک ساده ، مجموعه ای از فایل ها را در زمانی کوتاه به سایر فرمت ها تبدیل نمایید. شما می توانید بسیاری از پارامترها از جمله فرکانس ، بیت ریت ، کانال های صوتی و … را شخصی سازی کرده و آنان را مطابق با نیاز خود تغییر دهید.

این نرم افزار ضمن پشتیبانی کامل ازا نواع فرمت های MP3, WMA, WAV, M4A, AMR, OGG, FLAC, MP2 ، همچنین شما را قادر می سازد که بتوانید فایل های صوتی را از پس زمینه فایل های ویدیویی تان استخراج کرده و آنان را در فرمت های دلخواه خود ذخیره سازی کنید. این عمل هنگامی کارآمد است که شما بخواهید یک موزیک را از یک فایل تصویری استخراج کنید ، به کمک این نرم افزار می توانید فایل های ویدیویی خود را با بالاترین کیفیت ممکن به فایل های صوتی تبدیل کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار AVS Audio Converter را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار AVS Audio Converter :

– پشتیبانی کامل از مجموعه ای از فرمت های صوتی رایج

– دارا بودن امکان استخراج فایل های صوتی از فایل های ویدیویی از فرمت های DVD, MPEG, MP4, AVI, DIVX, MOV, WMV, VOB, 3GP, RM, QT, FLV

– تبدیل فایل های صوتی به فرمت M4B

– امکان ساخت رینگتون برای آیفون

– دارا بودن قابلیت های ویرایش فایل های صوتی

 



مهرگان آی‌تی


All key formats are supported

Read: MP3, MPEG3, WMA, WAV, M4A, M4B, M4R, AAC, AMR, AWB, OGG, MP1, AC3, MP2, FLAC, AIFF, AIF, AIFC, AU, VOX, MPC, MP+, MKA, RAW, PCM, GSM, AVI, IVF, DIV, DIVX, MTV, AMV, MPG, MPEG, MOD, MPE, MVV, M2V, WMV, ASF, DVR-MS, DAT, IFO, VOB, VRO, M2TS, M2T, MTS, TOD, TS, TP, DV, MKV, OGM, OGV, OGA, OGX, RM, RMVB, RAM, IVR, MOV, QT, M4V, MP4, 3GP2, 3GPP, 3GP, 3G2, FLV, SWF, MID, MIDI, KAR, APE, QCP, MPA, RA

Write: MP3, WMA, WAV, M4A, M4B, M4R, AAC, AMR, AWB, OGG, MP2, FLAC

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– فایل Patch.exe (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را اجرا کنید
– در پنجره باز شده از سمت راست صفحه بر روی گزینه Scan/Reload کلیک کنید
– از وسط صفحه نام برنامه را انتخاب و سپس بر روی Patch کلیک کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 50 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR